امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری

کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری اثر محمد رضایی توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است.
علم حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود. یکی از زیر شاخه‌های رشته‌های مهندسی است؛ چون از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را درباره واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی‌نفع. ذی‌علاقه، ذی‌حق قرار می‌دهد.
این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی. اقتصادی دولت. از این قبیل هستند.

بخشی از متن کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری

سیستم حسابداری، عبارتست از مجموعه ای از اجزا به هم پیوسته در داخل یک موسسه که آثار مالی رویدادهای آن موسسه را به گزارش ها. صورت های مالی تبدیل می کند. سیستم حسابداری مانند هر سیستم دیگری از اجزا به هم پیوسته تشکیل شده، جهت نیل به یک یا چند هدف به فعالیت خود ادامه می دهد.

مبدل است یعنی رویدادهای مالی را به صورت ها و گزارش های مالی قابل استفاده برای گروه های مختلف استفاده کننده از اطلاعات مالی تبدیل می کند. با تهیه تراز آزمایشی. اطلاعات بازخور جهت کنترل سیستم حسابداری ارائه می نماید. یک سیستم حسابداری، به عنوان یک سیستم جزء از سیستم کل موسسه بوده.

تمام سیستم ها تحت تاثیر متقابل عوامل محیطی از قبیل عوامل اقتصادی. اجتماعی. ... قرار دارد درمورد تاثیر عوامل محیطی بر سیستم حسابداری می توان از مطرح شدن حسابداری تورمی بعد از 1970 به این سو. یا از تغییرات در قوانین مالیاتی. تجاری. بانکی. تاثیر آن در داده ها. پردازش آن ها.

صفحات کتاب :
173
کنگره :
HF۵۶۷۹‏‫‭/ر۶س۹ ۱۳۹۸
دیویی :
۵۶۷/۰۲۸۵
کتابشناسی ملی :
5661187
شابک :
978-622-6676-25-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه سیستم های اطلاعاتی حسابداری