امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 99,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسرار موفقیت در کنکور

کتاب اسرار موفقیت در کنکور نوشته خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

شما در هر مقطعی بخواهید در آزمون کنکور شرکت کنید این کتاب برای‌تان مفید است و مطمئنا با مطالعه آن خواهید توانست هم در تست‌زنی نتیجه بهتری بگیرید و هم رتبه و جایگاه بهتری کسب کرده و در رسیدن به رشته و دانشگاه دلخواه خود قدم بردارید.

این کتاب به گونه‌ای آماده شده که هم برای دانش آموزان دبیرستان و پیش‌دانشگاهی و پشت‌کنکوری‌ها و هم دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع بالاتر کنکور بدهند مفید باشد. کتاب اسرار موفقیت در کنکور توانسته در کمک به جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد و موسسات در سرکیسه کردن جیب مردم برای آموزش‌های آسان و ارزان این کتاب، نقشی هر چند کوچک داشته باشد.

سخن نویسنده درباره کتاب اسرار موفقیت در کنکور

راستی، این بار یک فصل جدید به کتاب اضافه کردم با عنوان «دانشگاه کافی نیست!» به عنوان شخصی که کارم مشاوره دادن به افراد در خصوص کسب‌وکار و تحصیل و موفقیت فردی است، خیلی به این مورد اعتماد و یقین دارم که دانشگاه اصلا برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. این فصل را هم صلاح دیدم به این کتاب اضافه کنم تا بدانید اگر دانشگاه نباشد هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. حتما این فصل را هم بخوانید و نگران نباشید که اگر در دانشگاه قبول نشدید چه خواهد شد!

برشی از کتاب اسرار موفقیت در کنکور

اعتماد به نفس عبارت است از احساس اطمینان نسبت به خود. به عبارت دیگر، اعتماد به نفس یک فرد به نحوه احساس او درباره منِ خویش بستگی دارد. شما در مورد خودتان چگونه فکر می‌کنید؟

آیا نظر مساعدی نسبت به خودتان دارید و به خودتان احترام می‌گذارید؟ اگر پاسخ شما به سوالات اخیر مثبت باشد، در این صورت می‌توان گفت که شما از یک من قوی و ایده آل برخوردار هستید، اما اگر شما نظر مساعدی نسبت به خودتان نداشته باشید و برای خودتان احترام قایل نشوید، می‌توان گفت که شما دارای من ضعیف هستید.

باید گفت که نظر فرد نسبت به خودش در موقعیت‌های مختلف زندگی یکسان نیست و ممکن است که او در یک موقعیت خودش را خوب و قوی بپندارد، ولی در موقعیت دیگری خود پنداری ضعیفی داشته باشد؛ اما چیزی که تاسف آور است، این است که اغلب ما، معمولا بیشتر به جنبه‌های ضعیف خودمان اهمیت می‌دهیم و تمام توجه‌مان را بر روی نکته ضعف‌های‌مان متمرکز می‌کنیم نه بر روی امتیازات‌مان.

شابک :
978-600-652470-2
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
1800000
صفحات کتاب :
۱۶۵
کنگره :
‫‬‮‭LB۱۰۴۹
دیویی :
۳۷۱/۳۰۲۸۱‬‬
کتابشناسی ملی :
۵۹۹۹۳۵۵

کتاب های مشابه اسرار موفقیت در کنکور