امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,300
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانش شما، ثروت شماست

کتاب دانش شما، ثروت شماست نوشته طاهره زهره ای منتشر شده در نشر متخصصان است. این کتاب برای دانش آموزان عزیز و دانشجویان، پشت کنکوری ها و تمام کسانی که برای روش صحیح مطالعه به دنبال راهکار هستند و همه کسانی که می خواهند سریع‌تر پیشتازی کنند و زندگی را برای خود و خانواده و جامعه شان بهتر نمایند.

نکات ارائه شده در این کتاب در سخت کوشی، تلاش و زمان شما صرفه جویی می کند تا به مهم ترین هدف های زندگی خود ازجمله تحصیل، روش مطالعه، در خواندن و کسب علم و دانش دست یابید.در این کتاب مجموعه ای از روش های مؤثر و کارآمد روش مطالعه را جمع آوری نموده و با تغییراتی در آن و ساده سازی آن ها در قالب کتاب به دانش آموزان و کسانی که در حال تحصیل هستند، ارائه شود تا یاریگر آن ها باشد.زمان و زندگی شما ارزشمند است. سرعت و نحوه ی مطالعه شما در پیشرفت زندگیتان بسیار مهم است و هدف از ارائه این مطالب این است که شما هرچه سریعتر و بهتر در زندگی تحصیلی خود حرکت نمایید و بیشتر به خواسته هایتان برسید.

گزیده کتاب دانش شما، ثروت شماست

با سلام به دوستان و همراهان عزیز ، من طاهره زهره ای هستم. مشاور و مدرس تندخوانی، در حوزه مشاوره تحصیلی و تند خوانی فعالیت دارم. نیروی رسمی آموزش و پرورش هستم و  بعد از سال‌ها فعالیت و تجربه کاری نیاز به یادگیری مهارت تندخوانی را در بین دانش آموزان، دانشجویان، پشت کنکوری ها و اصلاح روش مطالعه را احساس کردم و نیز به دلیل سرانه پایین مطالعه کتاب و کتاب خوانی در کشور در حوزه تند خوانی فعالیت های جانبی را دنبال کردم.

اقدام به فراگیری و گرفتن مدرک مدرسی تندخوانی نمودم، و مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی نیز دارم و کتاب دانش شما ثروت شماست در خصوص روش مطالعه برای نتیجه بهتر گرفتن می باشد که نوشتن آن را به پایان رساندم. مطالب مطرح شده در این کتاب بسیار ساده اما مفاهیم کاربردی هستند که اگر به آن‌ها عمل شود سبب یادگیری بهتر دروس، تثبیت بهتر مطالب در ذهن و کاهش فراموشی می شود و نیز مدیریت زمان نیز بهتر صورت می گیرد. زمان و زندگی شما ارزشمند است .

سرعت و نحوه مطالعه شما در پیشرفت زندگیتان بسیار مهم است. درس خواندن مجموعه ای از تکنیک ها و اصول است و برای luبه نتیجه مطلوب باید تکنیک ها و تمرین ها انجام شود . همه ی این ها کمک می کند تا به مقوله مهم یادگیری دست یابیم. وقتی تکنیک و اصول را بلد باشیم درس خواندن و یادگیری بسیار شیرین و لذت بخش می شود.مقوله دیگر تند خوانی می باشد که در این مهارت فرد هم با سرعت بالا می‌خواند  و هم درک بالا ، و این سبب علاقمندی فرد می شود به خواندن و کتاب خوانی که این مهارت سبب تقویت حافظه و نیمکره مغز و پیشگیری از آلزایمر می شود و برای هر کس در هر دوره سنی بسیار مفید می باشد و تندخوانی هم برای کسانی که در حال تحصیل  هستند بسیار مفید است. هم مدیریت زمان هم اصلاح روش مطالعه و هم برای کسانی که مطالعه آزاد دارند بسیارمفید می باشد.

همچنین سرعت مطالعه شما و پیشرفت در زندگیتان، خودتان و اطرافیان را هم شگفت زده خواهد کرد. و هدف از ارائه این مطالب این است که شما بهتر و سریع‌تر در زندگی حرکت کنید و به بیشتر خواسته هایتان برسید.به امید اینکه همه مردم سرزمینم ایران عزیز این مهارت بسیار مفید را فرا بگیرند و به واسطه آن سرانه مطالعه و کتاب خوانی افزایش یابد و کتاب خواندن سبب افزایش دانش و آگاهی در ما می شود. ظرف ذهن ما را افزایش می دهد ، مدل افکار و نوع نگاه ما را تغییر می دهد.

باورهای ما اصلاح می شود.سبب شناخت بیشتر ما از خود می شود و سبب دستیابی به اهداف و آرزوها می شود. سبب ذهن آگاهی می شود و از آنجا که آگاهی خود نوعی درمان است سبب رشد فرد می شود و باعث برطرف کردن نقص و کاستی ها می شود. فرد در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار می گیرد.در پایان برای همه مردم سرزمینم آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم همه بتوانند در سطح بالای آگاهی در مسیر سبز و روشن موفقیت قرار بگیرند و به بهترین نسخه خود تبدیل شوند.

صفحات کتاب :
33
کنگره :
‭LB۱۰۴۹
دیویی :
‏‫‭۳۷۱/۳۰۲۸۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9425241
شابک :
9786222926373
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه دانش شما، ثروت شماست