انتشارات حماسه یاران

انتشارات حماسه یاران در عرصه توسعه و ترویج دفاع مقدس، پویا و پیشرو محسوب می‌شود. همچنین این انتشارات را با دارا بودن شبکه ارتباطی گسترده در میان رزمندگان و جوانان می‌توان یکی از فعال‌ترین انتشارات در جهت تقویت، تعمیق و ارتقای فرهنگ جهاد و شهادت در سطح استان قم دانست.

معرفی انتشارات حماسه یاران

انتشارات حماسه یاران با اهداف؛ ارتقاء سطح بحث جهاد و شهادت در کشور، ساماندهی و شبکه سازی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس جهت ثبت خاطرات و اسناد، ثبت حماسه های رزمندگان در ایام دفاع مقدس، توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و جذب و ساماندهی ایشان سعی بر بدست آوردن ویژگی های زیر برای خود دارد:

توسعه یافته بر مبنای اصول اساسی اسلام و انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

نوآور، الگوساز و برخوردار از دانش پیشرفته در تأمین و تولید و تنظیم آثار پژوهشی دفاع مقدس

دارای شبکه ارتباطی فعال و موثر در جامعه ایثارگر و جوانان

فعال و تأثیرگذار در جهت ارتقاء دانش‌، بینش و نگرش مردم (بالاخص ایثارگران و جوانان) با رویکرد فرهنگ جهاد و شهادت

دارای تعامل سازنده و روابط هدفمند با دستگاه‌ها و نهادها و گروه‌های مردم‌نهاد موثر در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

جامعه هدف این انتشارات، پنچ گروه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، طلاب و دانشجویان نخبه، فرزندان شاهد و ایثارگر، دانش آموزان و طلاب خارجی مقیم را شامل می شود.

شماره تلفن انتسارات حماسه یاران

شماره های تماس انتشارات حماسه یاران: 02537748051 – 09101559010، همچنین آدرس این انتشارات از این قرار است: قم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، پلاک 2

کتاب های منتشر شده انتشارات حماسه یاران

کتاب شنبه آرام، روایت زندگی دانشمند شهید محسن فخری‌زاده از کلام همسر او است. در این کتاب از مردی خواهید خواند که گمنام و بی‌ادعا در مسیر علم و اعتلای دانش هسته‌ای تلاش کرد، مردی که خواب راحت را از چشمان ترامپ و نتانیاهو گرفت. دانلود کتاب شنبه آرام در نرم افزار فراکتاب فراهم است. همچنین می توانید نسخه چاپی آن را نیز در فراکتاب بیابید.

از دیگر کتاب های این انتشارات می توان به کتاب های زیر اشاره کرد که در فراکتاب در قالب‌های صوتی، الکترونیک و چاپی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند:

کتاب تبعیدی ها، کتاب تنها گریه کن، کتاب حاج فلسطین، کتاب خانواده ابدی، کتاب آخرین بار که دیدمت، کتاب دریاقلی، کتاب قاب های روی دیوار، کتاب ازدواج به سبک شهدا و بسیاری کتاب دیگر.

بیشتر