امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دوستت دارم 


کتاب دوستت دارم به قلم رحمت پوریزدی و توسط انتشارات مهرتا منتشر شده است. ازدواج یکی از اسرار و نعمت‌های بزرگ الهی و یکی از پدیده‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی بشری است، با ازدواج کانون خانواده شکل می‌گیرد و وظایف جدیدی بر دوش زوجین گذاشته می‌شود. اگر مرد و زنی که تازه پا به زندگی مشترک گذاشته‌اند با اصول و معیارهای یک زندگی سالم و موفق آشناباشند و در همه‌حال حقوق یکدیگر را رعایت کنند، آرامش و آسایش بر محیط خانواده حکم‌فرما میشود و لذت، شادی و امید به زوایای آن سایه می‌اندازد.


داشتن اطلاعات الزم در خصوص همسرداری و روابط زناشویی می‌تواند فرصت ارتباط موثر و آمیخته با شور، اشتیاق، گرمی و لذت را فراهم آورد و سبب رشد و تعالی افراد شود.


این کتاب با عنوان «دوستت دارم» با بهره‌گیری از تعالیم و آموزه‌های دینی به شیوه‌های محبت و مهرورزی همسران به یکدیگر پرداخته است. روش‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز طراوت، شیرینی، دوام و پایداری زندگی زناشویی شود و از فروپاشی و متلاشی شدن کانون گرم و مهرآفرین خانواده‌ها و پیامدهای ناگوار آن پیشگیری کند.


بخشی از متن کتاب دوستت دارم


 خوش‌زبانی، باعث طراوت و شادابی در زندگی است؛ به زندگی روح می‌بخشد و آن را از خمودی و بی‌معنایی می‌رهاند. همسران عاشق هیچگاه نام یکدیگر را بدون صفت خوب و پسندیده نمی‌آورند، چرا که به شخصیت همسرشان احترام می‌گذارند. آنها به دنبال هر درخواستی از کلمات مثبت و پرانرژی استفاده می‌کنند. نیک گفتاربودن هنگام سخن‌گفتن با همسر و او را با القاب و صفات پسندیده صدازدن از روش‌های معجزه‌آسای ابراز محبت و عشق به همسر است.


عزیزم! لطف میکنی چای بریزی؟


کدبانوی خوشگلم! لباسم را اتو میزنی؟


آقای مهربانم! میشه آخر هفته بریم مسافرت؟


فاطمه جان، آقا رسول، میشه تلفن را جواب دهی؟


بانوی من، آقای من، لطفا به من کمک میکنی؟

شابک :
‏‫‭978-622-98619-5-0‬
سال نشر :
۱۴۰۱
صفحات کتاب :
100
کنگره :
‏‫‭BP۲۵۸/۵‏‫‬‮‭‏‫‬‮‭
دیویی :
297/725
کتابشناسی ملی :
8892985

کتاب های مشابه دوستت دارم