امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رمز گشایی زبان بدن

کتاب رمز گشایی زبان بدن اثر جو ناوارو با ترجمه آزاده اعرابی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
مردم اغلب دروغ می‌گویند، اما رفتارهای غیرکلامی‌شان احساس واقعی درونشان را فاش می‌کند. کودکان دروغگوهای بسیار ناواردی‌اند؛ رفتار آن‌ها واقعیت را نشان می‌دهد حتی اگر شفاهی کار بدشان را انکار کنند.

هرچه افراد بزرگ‌تر می‌شوند تبدیل به دروغگوهای ماهرتری می‌شوند، اما ناظری آموزش‌دیده از طریق نشانه‌هایی متوجه خواهد شد که آیا فرد موردنظر کاملاً حقیقت را می‌گوید یا در گفتارش کمبود اعتمادبه‌نفس وجود دارد. مجموعه‌ای از این نشانه‌ها و رفتارها در کتاب رمز گشایی زبان بدن جمع‌آوری شده است.

بخشی از متن کتاب رمز گشایی زبان بدن

ابروها دقیقاً در بالای قوس حدقه چشم‌ها قرار گرفته‌اند و بودنشان دلایل مختلفی دارد. ابروها از چشم‌ها در برابر نور، گردوغبار و نم و رطوبت محافظت می‌کنند، اما همچنین با احساساتمان نیز در ارتباط‌اند. ما از سنین پایین با نگاه کردن به ابروهای دیگران چهره‌هایشان را تعبیر می‌کنیم.

به‌علاوه در بسیاری از فرهنگ‌ها ابروها نگرانی‌ای زیبایی‌شناختی به حساب می‌آیند: باید آن را رنگ کنند، موهای زائد اطرافش را بکنند، نازکش کنند و شکلش را تغییر دهند. مانند دیگر اعضای صورت، ابروها هم از طریق ماهیچه‌های مختلفی کنترل می‌شوند (اساساً توسط عضله سوپرسیلی راه‌راه ، اما همچنین از طریق عضله بالابرنده بالای بینی) و بدین‌ترتیب می‌توانند ارتباط دقیقی با احساسات فرد داشته باشند و آن‌ها را به‌وضوح نشان دهند.

صفحات کتاب :
192
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۳/۶۹۰۳
کتابشناسی ملی :
7653927
شابک :
978-622-220-730-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رمز گشایی زبان بدن