امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز موفقیت در بازار کار

کتاب راز موفقیت در بازار کار، نویسنده فاضل و دانشمند مراحل عالیه رسیدن به موفقیت در زمینه‌های شغلی، کسب‌وکار و زندگی را با ظرافت هر چه تمام‌تر بیان کرده تا خوانندگان بتوانند به موفقیت واقعی دست پیدا کنند.

خواننده با خواندن کتاب راز موفقیت در بازار کار یاد می‌گیرد، چگونه فردی خلاق و توانگر با پشتکار و ارده قوی باشد و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

انتقاد‌پذیر، شجاع، پرانرژی و ژرف‌اندیش باشد. همچنین پیدا کردن هدف، عوامل موفقیت، راه رسیدن به کامیابی، رفع تضاد و بالاخره شیوه گفتگو را به‌صورت غیرمستقیم آموزش می‌دهد، به‌طوری ‌که راه رسیدن به آرزوها را هموار می‌سازد.

بخشی از متن کتاب راز موفقیت در بازار کار

انسان بی‌هدف به‌طور کامل تابع حوادث و پیشامدهاست. کسی که هدف روشنی در زندگی دارد، پس از رسیدن به کامیابی احساس خوشبختی و آرامش می‌کند؛ اما افرادی که اهدافی نامشخص را پی می‌گیرند، به هر مقامی که برسند، باز هم ناراضی‌اند.

 هر یک از ما باید به یقین بدانیم که چه می‌خواهیم، چه هدفی را دنبال می‌کنیم و در انتظار چه نوع موفقیتی هستیم. شاید هدف ما موفقیت در تحصیلات دانشگاهی و شاید هم موفقیت در ازدواج، کار و پرورش روح و جسم باشد و ممکن است بخواهیم به علایق اجتماعی و فردی خویش سر و سامان بخشیم.

در هر صورت، تشخیص هدف و آگاهی به آن پیش‌شرط هر گونه اقدامی است. افزون بر این، در تعیین اهداف خویش باید از تقلید کورکورانه بپرهیزیم.

صفحات کتاب :
445
کنگره :
HF۵۳۸۶‏‫‭‏‫‭/ک۹۳ر۲ ۱۳۹۵
دیویی :
۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
4079586
شابک :
978-964-236-717-7
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه راز موفقیت در بازار کار