امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده

کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده اثر مادان کاتاریا با ترجمه مجید پزشکی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده ترجمه یک مترجم زبان‌دان نیست، بلکه اثری است به کوشش کسی که خودش سالیان سال است می‌خندد و هنر بی‌دلیل خندیدن را به هزاران تن آموخته است.

موفقیت یوگای خنده و پژوهش‌های دانش‌بنیانی که در سرتاسر جهان انجام شده، شکی باقی نگذاشته ‌است که خنده تأثیر نیرومندی بر تن و روان آدمی دارد. خنده نه‌تنها در پیشگیری از بیماری‌های روانی و جسمانی، بلکه در درمان آنان نیز کارساز است.

 امیدوارم با خواندن کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده، دانش و آگاهی شما درباره یوگای خنده و تأثیر چشمگیر آن در تندرستی و شادمانی افزون‌تر شود و برای خندیدن انگیزه بیشتری پیدا کنید.

بخشی از متن کتاب تندرستی و شادمانی با یوگای خنده

من به‌عنوان کوچک‌ترین فرزند یک خانوادۀ ده‌نفره در روستایی در مرز هند و پاکستان به دنیا آمدم. پدر و مادرم کشاورزانی بی‌سواد و روستاییانی ساده‌دل بودند که شب و روزشان را در زمین‌های کشاورزی‌شان می‌گذراندند. 

هیچ‌یک از برادران و خواهرانم به درس خواندن علاقه نشان نمی‌دادند و همین مرا در بین آنان گاو پیشانی‌سفید کرده بود. مادرم آرزو داشت من پزشک شوم، زیرا آن روزها برای دریافت کوچک‌ترین خدمات پزشکی ناچار بودیم پانزده کیلومتر راه برویم. او می‌خواست من پس از تحصیل در رشتۀ پزشکی به روستا برگردم و در آنجا طبابت کنم.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
239
کنگره :
BF۵۷۵
دیویی :
۱۵۲/۴‬
کتابشناسی ملی :
7517220
شابک :
978-622-220-703-8

کتاب های مشابه تندرستی و شادمانی با یوگای خنده