امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهانه ها را بی خانمان کنید!

کتاب بهانه ها را بی خانمان کنید! اثر وین دایر با ترجمه سیما فرجی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

در کتاب بهانه ها را بی خانمان کنید! شیوه‌ای آسان و مؤثر برای ازبین‌بردن اندیشه‌هایی ریشه‌دار و زیان‌بار مطرح می‌شود که مانع می‌شوند از ویژگی‌های مثبت و دلخواه‌تان بهره‌مند شوید.

بخشی از متن کتاب بهانه ها را بی خانمان کنید!

قدرت باورهای شما فوق‌العاده است. بعضی از این باورها، در حقیقت، باورهایی درست نیستند و مانعی را در مسیر پیشروی‌کردنتان به‌وجود می‌آورند. این اندیشه‌های ژرف و دیرینه به‌صورت زنجیره‌ای عمل می‌کنند و مانع می‌شوند که شما با سرنوشت بی‌نظیرتان روبه‌رو شوید. شما می‌توانید این زنجیره را سست کنید.

 شما می‌توانید کاری کنید که این زنجیره، به‌جای عمل‌کردن علیه شما، برای شما و به‌نفع شما عمل کند. حتی شما می‌توانید همه‌ی آنچه را تغییر دهید که تصور می‌کردید توضیحی علمی برای ویژگی‌های بشر است. من به موضوعی همچون ساختار ژنتیکی، DNA و ویژگی‌هایی اشاره می‌کنم که در دوره‌ی جنینی، نوزادی یا کودکی در وجودتان شکل گرفته است.

 بله، این مطلب را درست خواندید. باورهای شما در حقیقت همان ساختارهای بی‌شکل انرژی هستند که خودتان آن‌ها را به‌منزله‌ی خودانگاره‌ی خویش پذیرفته‌اید.

این باورها از این ویژگی برخوردار هستند که بسیار تغییر کنند و به شما توانایی ببخشند تا بر ویژگی‌های ناخواسته‌ی شخصیتی خودتان یا همه‌ی رویدادهایی ناخوشایند غلبه کنید که آن‌ها را با غم و اندوه بخشی از سرنوشتتان می‌دانید.

صفحات کتاب :
487
کنگره :
BF۴۴۱‏‫‭/د۲ب۹ ۱۳۹۵‮الف
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
2184053
شابک :
978-964-236-751-1
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه بهانه ها را بی خانمان کنید!