امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تو هم می توانی موفق شوی

کتاب تو هم می توانی موفق شوی اثر سارا صفارحمیدی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. نویسنده در این کتاب از چشم‌انداز تا هدف گذاری و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، شما را همراهی می‌کند و اصول اولیه فروش، ساختن یک تیم فروش، رشد، توسعه نیروهای سازمان و رهبری افراد را به شما خواهد آموخت.

کتاب تو هم می توانی موفق شوی اثری است از یک فروشنده حرفه‌ای بیمه عمر، بانوی توانمند و پرتلاشی که کار فروش را از ابتدایی‌ترین سطح آن آغاز کرده است و با شور و شوق پله‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت تا درنهایت به سمت مدیر توسعه در سازمان فروش5030 بیمه پاسارگاد (ساحل آرامش الماس خزر) نائل شد.

سارا صفارحمیدی در کتاب تو هم می توانی موفق شوی تجربیاتی را که سال‌ها در فروشندگی بیمه عمر و رهبری سازمان فروش به‌دست آورده با دیگران به اشتراک می‌گذارد و با سخاوتمندی، مسیر موفقیت طی کرده را به هم‌تیمی‌های خود نشان می‌دهد.

بخشی از متن کتاب تو هم می توانی موفق شوی

به یاد می‌آورم زمانی را که خارج از شهر خود مشغول به کار بودم و همیشه تقویم روی میز کارم بود و روزهای تعطیل را کامل حفظ بودم و برای رسیدن روزهای تعطیل لحظه‌شماری می‌کردم تا بتوانم به زادگاهم بازگردم. در این میان روزهایی بودند که با اشتیاق آماده رفتن به شهر خودم می‌شدم اما رئیس شرکت اعلام می‌کرد که حجم کارها زیاد است و نمی‌توانیم اجازه رفتن به تعطیلات یا مرخصی را به شما بدهیم. در این مواقع بسیار ناراحت بودم زیرا نمی‌توانستم به سفری بروم که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودم.

وقتی گذشته را مرور می‌کنم هر روز بیشتر از قبل عاشق کارم می‌شوم. من حتی زمان نمایندگی هم اختیارم به‌دست خودم بود. به عبارتی همه افرادی که در بیمه مشغول به کار هستند، همه چیز تحت اختیارشان قرار دارد؛ برای نمونه: زمان، ساعت ورود و خروج، مرخصی و موارد این چنینی تحت نظر خودمان است. بسیار لذت‌بخش است که خود مسئول کارهایی باشیم که انجام می‌دهیم یا به‌اصطلاح رئیس خودمان هستیم.

صفحات کتاب :
103
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8552165
شابک :
978-622-220-761-8‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه تو هم می توانی موفق شوی