امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده اثر ارلن ماتیوس اوهل با ترجمه مهدی قراچه داغی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
هدف کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده، آموختن راه‌های برنامه‌ریزی درست برای روبه‌رو شدن با این اشخاص است؛ در محل کار، در زندگی خصوصی و به‌طورکلی در زندگی.

آدم‌های مشکل همه‌جا هستند. نمی‌توانیم عصای جادویی بیندازیم تا آن‌ها به‌کلی ما را تنها بگذارند، اما می‌توانیم مهارت‌های احساسی‌ای را بیاموزیم تا بتوانیم با این آدم‌های مشکل برخورد کنیم.

ساختار کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده به شش بخش تقسیم شده است. هر بخش به برخورد با آدم‌های مشکل مختلف اختصاص یافته است.

بخشی از متن کتاب مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده

انسان‌ها همیشه گروهی زندگی کرده‌اند، اما گروه‌های مردم بسیار کوچک‌تر بوده‌اند. زندگی قبیله‌ای از خانواده‌های کوچک‌تری تشکیل می‌شد. وقتی انسان شروع به کشاورزی کرد، در دهکده‌های کوچک و بعداً کمی بزرگ‌تر زندگی می‌کرد. در هریک از این دهکده‌ها شاید پنج تا سی خانواده زندگی می‌کردند.

در این دهکده‌ها، خانه‌ها در کنار و نزدیک یکدیگر ساخته می‌شدند که یکی از علل آن، امکان دفاع از موجودیت ساکنان بود. معمولاً در پیرامون خانه‌ها کار کشاورزی انجام می‌شد.

البته حتی در زندگی روستایی و قبیله‌ای، به آنچه ما امروزه مهارت‌های مردمی می‌گوییم، نیاز بوده و زندگی در کنار بعضی از سایرین مسلماً به انرژی بیشتری نیازمند بوده است.

طبیعت انسانی، آن‌طور که ما می‌بینیم، به‌گونه‌ای بوده است که هر گروه از غارنشینان با ساکنان دهکده‌های قبیله‌نشین نیز خودخواهی‌ها، توقعات و سلطه‌جویی‌های خودشان را داشتند، اما وقتی تمدن رشد کرد، اشخاص بیشتری باید با سایرین دمخور می‌شدند و این، پیچیدگی‌های خودش را داشت.

صفحات کتاب :
367
کنگره :
HF۵۵۴۸/۸‬‬
دیویی :
۱۵۸/۷‬‬
کتابشناسی ملی :
8047944
شابک :
978-622-220-734-2
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه مقابله با آدم های مشکل دار به زبان ساده