امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)

کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول) نوشته جمعی از نویسندگان توسط انتشارات سردار شهید طوسی منتشر شده است. مطالب کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)، دربردارنده مقالات قرآنی و تفسیری، پیرامون مفهوم‌شناسی قرآنی می‌باشد.

پشت جلد کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)

مجموعه شش جلدی الاهیات قرآنی، برگرفته از مجموع 60 مقاله دوفصلنامه علمی-ترویجی الاهیات قرآنی به گزینی شده و در دو روی آورد کلی «تفسیری- قرآنی» و «کلامی-فلسفی» هر کدام در سه دفتر، متشکل از 56 مقاله منتشر شده است.

 

بخشی از متن کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)

احتمالات چهارگانه در سخنان علامه طباطبایی: حال بحث در این است که مراد از دو وجه، دو نشئه و دو جنبه چیست؟ دست کم چهار احتمال در اینجا وجود دارد:
الف. انسان ها و همچنین سایر موجودات دو نسبت دارد: یکی نسبت به خدا و دیگر نسبت بین خود آن ها، طبق نسبت اول همه موجودات از آغاز پیدایش تا پایان بدون اینکه در آن گذشته و آینده‌ای باشد در پیش خداوند حاضر است؛
زیرا خداوند فوق زمان و محیط بر همگان و بر همه موجودات ممکن و زمانی است؛ اما طبق نسبتی که بین خود آن هاست، در دل زمان قرار دارند و به‌تدریج پدید می آیند و زمان و مکان باعث حجاب آن ها نسبت به یکدیگر می شود.

 

دانلود کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)(pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf الاهیات قرآنی (دفتر اول) فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

دانلود کتاب الاهیات قرآنی (دفتر اول)

کنگره :
‫‭BP65/3‫‬‭/‮الف‬7 1397
دیویی :
‫‬‮‭297/159
کتابشناسی ملی :
5491318
شابک :
978-622-99788-1-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه الاهیات قرآنی (دفتر اول)