امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روان شناسی موفقیت (جلد اول)

کتاب صوتی روان شناسی موفقیت (جلد اول) نوشته فرهام که توسط انتشارات بوستان مهر تدوین و تولید شده است.
اکنون شش فصل از یازده فصل کتاب روان شناسی موفقیت (جلد اول) به صورت صوتی با صدای فرحناز هادیان عرضه می گردد.

این کتاب به بررسی عوامل مهم برای رسیدن به تفکر مثبت و تغییر در ذهن و رفتار و رسیدن به موفقیت در کار و زندگی می پردازد و اینکه افراد موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟ دارای چه شخصیتی هستند و از چه ذهنیتی برخوردارند؟ آن ها به چه می‌اندیشند و چگونه فکر می‌کنند؟

روانشناسی موفقیت کتابی خودیار و الهام بخش است. کتابی راهنما برای جویندگان موفقیت و کامیابی است. فلسفه نهفته در آن خواننده را به سوی حقیقت و ذهنیت مثبت راهنمایی می‌کند. آماده باشید که با استفاده از فلسفه‌ی نهفته در کتاب روان شناسی موفقیت (جلد اول)، ذهن و روان شما را متحول سازد و آماده‌تر از قبل در مسیر درست هدایت نماید.

بخشی از متن کتاب روان شناسی موفقیت (جلد اول)

در ذهن ما اندیشه و باورهای منفی وجود دارد که اغلب ما از وجودشان آگاه نیستیم؛ اما آثار مخرب‌شان را در زندگی‌مان می‌بینیم. شایان ذکر است که اندیشه بر احساس، گفتار، رفتار و شخصیت و سپس بر سرنوشت آدمی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

اوضاع و شرایط زندگی بازتاب افکار، گفتار و رفتار خود ما است. بیشتر وقایعی که برای ما رخ می‌دهد، ناشی از عمیق‌ترین اعتقادات و باورهای جای گرفته در اعماق ذهن ماست. در ذهن آدمی اندیشه‌هایی وجود دارد که ناآگاهانه و بی‌اختیار تأثیر آنها را بر زندگی خویش می‌بیند. پس اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند، نخست باید ذهنیت و سپس شخصیت خود را تغییر دهید. موفقیت از آن کسانی است که از ذهنیت و شخصیت مثبت و البته از عملکرد درست و تصمیم به موقع برخوردار باشند.

بعضی از افراد تصور می‌کنند که شایسته‌ی دوست داشته شدن نیستند. انعکاس تصویری که از خود دارند که بازتاب عمیق‌ترین افکارشان است، عامل اصلی چنین تصوری است. این امر بر احساسات و رفتارشان تأثیر گذاشته و از آن ها شخصیتی می‌سازد که دیگران را مجبور می‌کند از آن ها کناره بگیرند.

بعضی از مردم گمان می‌کنند که محکوم به فقر، شکست و ناکامی هستند و احساس می‌کنند نیرویی بر آن ها حاکم است که با آن کاری نمی‌توانند بکنند، در حقیقت این افکار و اعتقادات، عامل بدبیاری آن ها است. این افراد تحت تأثیر اندیشه و باور منفی قرار گرفته‌اند؛ بدین ترتیب ذهنیت منفی بر عملکرد آنان تأثیر منفی گذاشته و باعث ناکامی‌شان در زندگی شده است.

صفحات کتاب :
127
کنگره :
‏‫‬BF637‭ /م8‏‫‬‭م713 1396
دیویی :
‏‫‬‭‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
4785995
شابک :
978-600-98022-0-3
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه روان شناسی موفقیت (جلد اول)