امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کسب و کار ضد گلوله

کتاب کسب و کار ضد گلوله اثر اندرو گریفیتس توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه ی جدیدی را بنا می نهد؛ مجموعه کتبی با عنوان «زندگی و کسب وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،  قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه های راه اندازی و مدیریت کسب وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب وکاری که از اساس، بر شیوه ی درست و اصولی پایه گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

کتاب کسب وکار ضدگلوله، برای کمک به صاحبان کسب وکار نوشته شده است تا بتوانند قدم های صحیح بردارند و برای حفظ یا حتی نجات کسب وکارشان هرآن چه از دست شان برمی آید را انجام دهند. هیچ صنعتی وجود ندارد که از این مقوله بی نیاز باشد، همه نیاز داریم بدانیم که چه طور می توان یک کسب وکار را ضدگلوله نمود.

گزیده کتاب کسب و کار ضد گلوله

کسب وکارها به راحتی شکست نمی خورند. آن ها معمولاً پس از مدتی با مشکل نقدینگی مواجه می شوند. فقدان نقدینگی به دلایل مختلفی روی می دهد که در بسیاری موارد می توان از آن جلوگیری کرد، و البته پیش گیری همواره بهتر از درمان است. وقتی می گویم ضدگلوله کردن کسب وکار، بسیار آسان تر از نجات دادن آن از آستانه ی فروپاشی است، حرفم را باور کنید. پیشنهاداتی که در این بخش به شما می دهم، مسلماً باعث می گردند که کسب وکار شما قدرت مندتر شود و بهتر بتوانید با چالش ها روبه رو شوید، صرف نظر از این که این چالش ها به چه علت رخ می دهند.

معمولاً زمانی که اوضاع بر وفق مراد است، سنگ فرش هر خیابان از طلاست، اصول کسب وکار کاملاً به باد فراموشی سپرده می شوند و ما می پنداریم که این شرایط ابدی خواهد ماند. لکن همان گونه که همه ی ما می دانیم، اقتصاد نوسانات خاص خود را دارد، رشد و رکود همواره در پی هم می آیند. حتی خبره ترین مغزهای اقتصادی نیز نمی توانند زمان معینی برای نوسانات اقتصادی پیش بینی کنند، ولی همگی باور دارند که بالاخره این اتفاق رخ می دهد، زیرا همواره همین گونه بوده است.

دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
5498286
شابک :
978-600-6524-36-8
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
146
کنگره :
HF5386‭‏‫‭/گ4ک5 1398‬‬

کتاب های مشابه کسب و کار ضد گلوله