امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کارآفرین فوری

کتاب کارآفرین فوری اثر رابرت اشتون توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. کارآفرینان هدف‌گذاری می‌کنند. آن‌ها در مورد موفقیت‌هایی که می‌خواهند به آن برسند تدبیر می‌کنند و سپس برای چگونگی انجام آن‌ها، برنامه‌ریزی می‌کنند.

هرقدر یک کارآفرین بلندپروازتر باشد، به همان اندازه هدف‌گذاری بلند‌پروازانه‌تری خواهد داشت. کتاب کارآفرین فوری کمک می‌کند تا در کسب و کار خود سریع‌تر موفق شوید و شما را از رخ دادن اشتباه در کارتان باز می‌دارد.

کارآفرین فوری کتاب چهلم از مجموعه زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه و نوشته رابرت اشتون است. اشتون در این کتاب از اصول کارآفرین شدن برای علاقه‌مندان به کارآفرینی حرف زده است. چگونه آغاز کنیم، چطور سرمایه را تدارک ببینیم، چطور مشتری را شکار کنیم، چگونه به‌روز و آنلاین باشیم، چطور به سوددهی برسیم، چه‌کار کنیم که مشهور شویم، چگونه پولمان را مدیریت کنیم و در نهایت این که چگونه از رکود کارمان جلوگیری کنیم، از نکات مهمی است که اشتون در رابطه با کارآفرینی در این کتاب مطرح کرده است.

گزیده کتاب کارآفرین فوری

کارآفرین کسی ‌است که فرصتی را می‌بیند و خطر بهره‌برداری از این فرصت را قبول می‌کند. کسانی که کارآفرین نیستند، به شما می‌گویند: «من می‌خواستم اون کار رو انجام بدم» و شروع می‌کنند به توضیح دادن این‌که چگونه شرایط از پیش‌روی آنان جلوگیری کرده است.

کارآفرینان موفق کسانی هستند که:

 قدرت دیدن این را دارند که چه چیز امکان‌پذیر است.

 خود را به اندازه‌ی کافی می‌شناسند که هندوانه‌ای بیش‌تر برندارند.

برای تقبل ریسک به اندازه‌ی کافی شجاع هستند.

گاهی اوقات، مانند مالکوم، درک نیاز به موفقیت در کارآفرینان بدیهی ‌است. تمام آن‌چیزی که مالکوم انجام داد این بود که، هرکاری که قبلاً در شغلش می‌کرد، این بار برای خودش انجام می‌داد. کار مختصر در یک مکان برای دیگران را دیده‌اند و آن را در جای دیگر معرفی کرده‌اند.

صفحات کتاب :
227
کنگره :
HD62/5
دیویی :
658/11
کتابشناسی ملی :
5721660
شابک :
978-600-6524-59-7‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه کارآفرین فوری