کتاب ۱۰۱ راه برای فروش بیشتر، از هر چیز به هر کس pdf

ترفندهای فروش برای دارندگان کسب و کار و فروشندگان حرفه ای

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۰۱ راه برای فروش بیشتر، از هر چیز به هر کس

کتاب ۱۰۱ راه برای فروش بیشتر، از هر چیز به هر کس اثر اندرو گریفیتس توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. این کتابی است که موضوعات مهم و اساسی فروشندگی را توضیح می‌دهد.

کتاب‌های زیادی موجودند که در مورد مفاهیم جدید نوشته‌ شده‌اند و ایده‌های زیادی در مورد فروشندگی داده شده و هم‌چنین کتاب‌های شگفت‌انگیزی در مورد تکنیک‌های فروشندگی وجود دارند.‌ تفاوت کتاب ۱۰۱ راه برای فروش بیش‌تر از هر چیز به هر کس با کتاب‌های دیگر این است که این کتاب شامل راهنمایی‌ها، ایده‌ها و نصیحت‌هایی است که محدود به زمان خاصی نمی‌شوند و نامحدود هستند و مسائلی را در بردارد که گفته‌ی بعضی مسائل بنیادی نامیده می‌شوند. این مسائل بنیادی ممکن است به اندازه‌ی ایده‌های دیگر ‌پرزرق‌وبرق نباشند، ممکن است آخرین موضوعات روز مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی نباشند، اما بسیار موثر و مفیدند و می‌توانند در هر زمانی توسط هر شخصی استفاده شوند.

انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید و از توصیه‌های ۱۰۱ راه برای فروش بیش‌تر هرچیز به هرکس، استفاده کنید.

گزیده کتاب ۱۰۱ راه برای فروش بیشتر، از هر چیز به هر کس

شکی وجود ندارد که جهان امروز از 10-15 سال پیش تاکنون بسیار پیچیده‌تر شده است‌. بنابراین به تبع آن انجام کسب‌وکار هم شکل پیچیده‌تری در هر یک از سطوح به خود گرفته‌ است. زمانی بود که اگر شما یک فروشگاه کیک پای داشتید تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که از خواب بیدار شوید، پای را آماده کنید و آن‌را بفروشید و در نهایت به خانه برگردید.

 اما امروزه باید بخشی از وجود خود را به یک استاد بازرگانی، بخشی را به مدیر منابع انسانی و به طور هم‌زمان بخشی را به یک رهبر شخصی، یک حساب‌دار یا حتی گاهی یک وکیل و صدالبته یک مدیر فروش تبدیل کنید. این گفته اگرچه ممکن است خیلی نمایشی و غیرواقعی به نظر برسد، اما بیش‌تر کسانی که من با آن‌ها روبه‌رو شده‌ام با این گفته موافق‌اند.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مملو از رقابت است. خیلی از ما هم‌زمان با افرادی دیگر، کالایی یکسان را می‌فروشیم، یا برای یک دلار با هم رقابت می‌کنیم. رقابت به این معنا، قطعاً باقی می‌ماند و به رشد خود ادامه هم می‌دهد، بنابر‌این هر یک از ما به سطحی از تمایز با دیگری نیازمندیم. مشتریان امروزه بسیار مصرف‌گرا و تحصیل‌کرده‌اند، بنابراین بنده معتقدم توانایی در فروش کارآمد‌تر، یک امتیاز متفاوت خارق‌العاده است، حقیقتاً این امتیاز به این دلیل است که مهارت فروش به صورت کلی بسیار منزجر کننده و رو به کاهش است.

صفحات کتاب :
250
کنگره :
‫‬‬‭HF5438/25‏‫‭/گ4ص4 1398
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
5632242
شابک :
978-600-6524-52-8‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ۱۰۱ راه برای فروش بیشتر، از هر چیز به هر کس