امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صحبت حرفه ای

کتاب صحبت حرفه ای اثر کانی دیکن توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. کانی دایکن یک رابط، و پدیده‌ی واقعی به‌شمار می‌رود و قابلیت برقراری ارتباطات ما را به‌ سهولت ارتقا می‌دهد. کتاب صحبت حرفه‌ای باید توسط تمام مدیران فعلی، و رهبران آینده مورد مطالعه قرار بگیرد، چرا که این کتاب می‌تواند مسیر شما را در دریافت پاسخ مردم، قدرت خلاصه‌گویی، و واضح‌سازی پیام شما به مخاطب را به مسیری بهتر تغییر دهد.

کتاب صحبت حرفه‌ای، پاسخی برای تبدیل شدن به رابطی موثر به‌شمار می‌رود؛ اصولی که کنی در این کتاب به‌کار برده است، به بهبود تعاملات شخصی و تجاری تمام افراد تسریع می‌بخشد.

کتاب صحبت حرفه‌ای، به مهم‌ترین بخش آموزشی ما مبدل گردیده است. در محیط گسترش امروزی، بازاریاب‌ها باید توانایی سرعت در اشتراک‌گذاری ذهن مشتریان، انتقال پیام‌ها به مشتری، و سرانجام، موفقیت در کسب‌وکار جدید را داشته باشند و در تقویت این مهارت‌ها کوشا باشند. کتاب صحبت حرفه‌ای ابزاری برای موفقیت در شرایط بحرانی و ارتباطات تجاری فراهم کرده است.

گزیده کتاب صحبت حرفه ای

مارک، رئیس یک شرکت تولیدی است که شخصیتی کمال‌گرا دارد ولی به‌طور تصادفی گرفتار فکرهای سرگردان و مخرب شد. او در انتقال پیام‌های خود به بخش اجرایی دچار مشکل شد و این موضوع سبب تعطیل شدن بخش اجرایی شرکت گردید. دیگر افراد شرکت تصور می‌کردند تمام این اتفاقات به‌دلیل هدف‌ها و روش‌های او ایجاد شده است که سبب تحت تاثیر قرار گرفتن تیم شده است. هر لحظه که می‌گذشت او به اشتباهات خود فکر می‌کرد و این‌کار بیش‌تر و بیش‌تر موجب تحت فشار قرار گرفتن او می‌شد.

تیم درحالت مستاصل قرار گرفته بود، چراکه تمام اعضا به عالی بودن روش‌ها و شخصیت مارک مطلع بودند، اما مارک از مشکلات و کاستی‌های پیش آمده به شدت ناراحت بود.

بهترین اتفاقی که برای مارک پیش آمد، آشنایی و یادگیری درباره‌ی فرانتلودینگ بود. در یک لحظه موفق شد تا به‌طور موفقیت‌آمیزی پیام خود را منتقل کند. او برای انجام پروژه‌ی خوبی آماده شد، که بودجه‌ی انجام آن پروژه نیز به سرعت فراهم گردید. اگر تصور می‌کنید که مارک با نتایجی که فرانتلودینگ برای او به ارمغان آورد خوش‌حال بود، باید با افرادی که حسی مشابه را تجربه کرده‌اند صحبت کنید، چراکه آن‌ها از این‌که هیچ یک از ملاقات‌های خود را از دست نمی‌دهند، در پوست خود نمی‌گنجند.

دیویی :
651/7
کتابشناسی ملی :
5600914
شابک :
978-600-6524-45-0‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
172
کنگره :
HF5718‏‫‭/د9م9 1398

کتاب های مشابه صحبت حرفه ای