نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار

کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار اثر اریکا اورلاف و کتی لوینسون توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. کتاب پیش رو در مورد رؤیای پنهان شماست که منتظر فرصتی برای عملی کردن آن هستید.

کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار در مورد تصمیمی برای تغییر مسیر است. مسیری که تنها برای شماست. درمورد به کار گرفتن تمام آموزش ها و تحصیلات و تجارب تان است تا به این حقیقت برسید که زمان آن رسیده تا زندگی خودتان را داشته باشید - در مسیر خودتان با قواعد خاص شما.

گزیده کتاب ۶۰ ثانیه تا محل کار

به عصر تکنولوژی خوش آمدید. امروزه بهترین زمان برای کار در خانه است. شعار «دورکاری با کامپیوتر» محصول تکنولوژی است. همه ی افرادی که در خانه کار می کنند به تجهیزات نیاز دارند. متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید، تکنولوژی مورد نیازتان می تواند یک ماشین فکس، دستگاه کپی و کامپیوتری برای ذخیره ی اطلاعات باشد.

 وقتی می خواهید خانواده را وارد معادله ی کار در خانه کنید، انتخاب تجهیزات بسیار مهم می شود. به تجهیزاتی نیاز دارید که در مقابل انگشتان چسب ناک و کوچک بچه و یا لکه های کره ی بادام زمینی مقاوم باشد.

اگر دورکار هستید و با کامپیوتر با شرکت در ارتباطید، شرکت ممکن است همه یا بخشی از تجهیزات مورد نیازتان را برای اتصال به شرکت فراهم کند (اگرچه برای هر شرکتی فرق می کند). ولی اگر کسب وکار خانه محور دارید راه می اندازید، ممکن است نگران پایین آوردن مخارج باشید و بر روی تجهیزاتی سرمایه گذاری کنید که شرکت تان را سرپا نگه دارد.

صفحات کتاب :
222
کنگره :
HD2333‏‫‬‬‮‭/آ4ش6 1398
دیویی :
658/041
کتابشناسی ملی :
5636135
شابک :
978-600-6524-56-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ۶۰ ثانیه تا محل کار