امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه اثر جاستین هرالد با ترجمه خلیل رضوی و داود عابدی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه ی جدیدی را بنا می نهد؛ مجموعه کتبی با عنوان «زندگی و کسب وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،  قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه های راه اندازی و مدیریت کسب وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب وکاری که از اساس، بر شیوه ی درست و اصولی پایه گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

گزیده کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

در کتابی درباره ی رشد کسب وکار بدون صرف هزینه، چرا در حال حاضر درباره ی کار کردن بر مواردی بیرون از حیطه ی کار تان می نویسم؟

این موضوع واقعاً ساده است. این امور بیرون از حیطه ی تجارت مان هستند، امور ملموسی که ما می خواهیم، دلایلی که برای اولین بار تصمیم گرفتیم به کسب وکار خودمان وارد بشویم، که اگر درباره ی آن ها کار شود به طور چشم گیری رشد خواهند کرد.

در این فصل به شما «راز» پشت پرده ی رشد اولین کسب وکارم را نشان می دهم و سپس رشد پشت پرده همه ی کسب وکارهای دیگر که تاکنون داشته ام. شما پی خواهید برد که «راز» من چیزی بیش از عقل سلیم نیست.

آن صاحبان کسب وکار که بیش از حد به سختی کار می کنند، و ساعت های طولانی را صرف کار می کنند، زیرا تلاش می کنند خود را ایمن نگه دارند، باید به ابتدای سفر کاری خود نگاه کنند. اکنون حتی برای لحظه ای باور ندارم که همه چیز در طول سفر کسب وکار شما امیدبخش خواهد بود، و نه به این موضوع باور دارم که شما مجبور نخواهید بود در طول مسیر به سختی کار کنید. آن چه که می خواهم در این جا بر آن تأکید کنم مواردی هستند که باید بار دیگر بر روی آن ها فکر کنید، حیطه هایی که ممکن است از زمان شروع کسب وکارتان به حاشیه رانده اید، که شما به عنوان خیال، و به عنوان چیزهایی که هرگز نمی توانید به آن ها دست یابید، نادیده شان گرفته اید.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
HF5386‏‫‬‮‭/ھ4ر5 1398
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
5632375
شابک :
978-600-6524-49-8‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه