کتاب خودی نشان دادن pdf

وجهه ی کار خود را ارتقا دهید، خود را در سازمان تان مطرح کنید، با سرعت به موفقیت برسید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودی نشان دادن

کتاب خودی نشان دادن اثر ری گروس با ترجمه خلیل رضوی و امین میرزایی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. زمانی که شروع به فکر کردن درباره ی این که چگونه خود را نشان خواهید داد می کنید، لازم است تا به طور واضح منظور خود را از اصطلاح «خودی نشان دادن» مشخص کنید. شما ذات خود را نمی فروشید، بلکه وجهه ای از خود را به دیگران می دهید. شما این وجهه را به صورت پولی مبادله نمی کنید، بلکه این تصویر و وجهه را از طریق پرورش شخصیت خود ارتقاء خواهید داد.

 این کتاب راهنمایی های ضروری برای چگونه خود را نشان دادن و خصوصاً چگونه خود را پرورش دادن و چگونه تصویر خود را برای موفقیت، مدیریت کردن، ارائه می دهد.

گزیده کتاب خودی نشان دادن

عواملی که وجهه ی شخصی خوب را ایجاد می کنند ممکن است متناسب با فرهنگ سازمان ها، نسبت به یک دیگر، متغیر باشند، هرچند بخش اصلی سازمان ها تشابه های اساسی دارند. برای مثال آن ها پله پله و مرتبه ای، محافظه کار بوده و هر عضو دارای ارزش پایداری است و وظایف در این سازمان ها مشخص شده اند. درنتیجه این سازمان ها تلاش می کنند تا نظرات و ایده های مشابهی در رابطه با این که چه چیزی به عنوان یک وجهه ی خوب برای مدیران شان مناسب است داشته باشند. این عوامل در ادامه تشریح شده اند. من آن ها را شاخص های موفقیت نام گذاری می کنم.

کار خود را به خوبی انجام دهید

هر کارمندی با این هدف به یک سازمان ملحق می شود تا یک کار مشخص را انجام دهد. اصولاً این وظیفه باید مشخص و تعریف شود و به کارمند وظایف مشخصی داده شود. این وظایف باید با وظایف سایر اعضای سازمان گرد هم آیند تا هدف نهایی شرکت مشخص شود. بنابراین وجهه ی خوب شما بر پایه ی این خواهد بود که شما کار مشخص خود را چه قدر خوب انجام می دهید، به این معنی که شما وظیفه ی مربوط به خود را برای رفاه عمومی سایر اعضای سازمان چه قدر خوب انجام می دهید. برای کسب سود بلند مدت و جهت دار، شرکت های کوچک که در آن ها پاداش های گروهی و دسته جمعی بر اساس سودمندی و بارآوری به افراد تعلق می گیرند، سهم شخصی شما بسیار ارزش مند خواهد بود.

صفحات کتاب :
120
کنگره :
HD38/2‏‫‬‮‭/گ4ھ9 1397
دیویی :
‫‬‮‭658/409
کتابشناسی ملی :
5501207
شابک :
978-600-6524-33-7
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه خودی نشان دادن