کتاب ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش pdf

یاد بگیرید برای رشد فروش خود از منابع مختلف به آسانی بهره مند شوید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش

کتاب ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش اثر لیندا اسپارکس با ترجمه سمیرا شادابی و خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

هر ایده‌ی جزئی در کتاب ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش، برای این انتخاب شده است تا به طور مستقیم یا غیرمستقیم کمک نماید، شما مشتری را جذب و حفظ کنید، رابطه ایجاد کنید، و یک کسب‌وکار موفق بسازید. سعی نکنید تا کل 151 ایده را در یک مرحله به اجرا درآورید، چون برخی از آن‌ها برای آن زمان مناسب نخواهند بود. تمامی 151 ایده‌ی سریع را بخوانید و تنها آن‌هایی را انتخاب کنید که در حال حاضر می‌توانند برای شما تفاوت ایجاد کنند.

گزیده کتاب ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش

اگر شما این کتاب را مطالعه می‌کنید مشخص است که به دنبال راه‌های گسترش بازار فروش خود هستید. اجازه دهید کار خود را با هم با چیزی شروع کنیم که دیدگاه شما را نسبت به نقش فروشنده و روش‌هایی که در آن تیم فروش با سایر افراد سازمان تقابل دارند، تغییر می‌دهد. شما برای افزایش فروش خود به فهم چشم‌انداز گسترده‌تر از سازمان خود نیاز دارید که به شما این امکان را می‌دهد تا منابعی را رشد دهید که در مرحله‌ی فروش می‌توانید آن‌ها را به صحنه بیاورید.

در ساده‌ترین تعریف خود، عمل فروش دادوستدی‌ است که لزوماً بین یک فروشنده و یک خریدار انجام می‌شود. آن‌چه شما باید در ذهن داشته باشید این است که  هر معامله‌ی فروش انفرادی، حاصل تلاش جمعی بسیاری از مردم است. هر کارمند در سازمان شما، منابع دریافت‌شده از تامین‌کنندگان شما؛ بازخورد و پشتیبانی از سوی مشتریان ودیدگاه‌ها؛ و هر جزء از جامعه‌ای که شما در آن تولید کرده و حاصل را به فروش می‌رسانید. محل ویژه‌ای که محصول یا خدمات شما در محدوده‌ی تولیدات احتمالی و در دست‌رس مشتریان شما نگه داشته می‌شود را باید به موارد بالا افزود و این باعث می‌شود تا بفهمید که دیدگاه جدید شما تا چه حد باید غنی باشد.

اگر تمامی این موارد ارزش‌مند به درستی دریافت شود و در امر فروش لحاظ شود، باید  دیدگاه  جدیدی عملی شود. شما ملزم خواهید بود تا:

•  نقش‌هایی که کارمندان خارج از بخش فروش در مرحله‌ی توسعه‌ی کار ایفا می‌کنند را مشخص سازید.

•  در سازمان خود تمامی ترکیب‌های بازاریابی برای روش‌های جدید و خلاق ارتباط با مشتریان و دیدگاه‌ها به منظور فروش بیش‌تر را مرور کنید.

•  از این‌که هر فردی در سازمان شما در مورد فروش دانش کافی داشته و به فرآیند فروش علاقه‌ی کافی دارد، اطمینان حاصل نمایید.

•  بدانید عمل فروش یک روند مستمر کسب‌و‌کار است، از ترفیع غیرمستقیم برای مردمی که شما هنوز آن‌ها را نشناخته‌اید، تا مشتریان فعال و مدیریت آن‌ها.


دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
5624323
شابک :
978-600-6524-47-4
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
150
کنگره :
HF5438/25‏‫‭/‮الف‬5ص4 1398

کتاب های مشابه ۱۵۱ ایده ی سریع برای افزایش فروش