امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طرز فکر میلیونری

کتاب طرز فکر میلیونری اثر پت مسیتی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. شرط رسیدن به موفقیت در هر فرهنگی، در هر جامعه ای، در هر اقتصادی و در هر زمانه ای، این است که طرزفکری درست و مثبت داشته باشید. طرزفکری میلیونری داشته باشید!

خواندن کتاب طرز فکر میلیونری به شما کمک خواهد کرد بدانید چرا برخی افراد هر روز ثروتمندتر می شوند و شما چطور می توانید این روش ها را به کار بندید و به این جمع وارد شوید.

گزیده کتاب طرز فکر میلیونری

من مأموریت دارم به مردم کمک کنم تا ثروت مند شوند و برای رسیدن به این هدف نسبت به طرزفکر آن ها نگران هستم. به همین دلیل این کتاب را نوشته ام. شاید فکر کنید یک کتاب چه کمکی می تواند در مورد طرزفکر به شما بکند. بسیار ساده است: همه ی ما برای رسیدن به ثروت و موفقیت به یک طرزفکر درست نیاز داریم. به خوبی می دانید که موفقیت فقط پول نیست، بلکه مربوط به طرزفکر است. شما با تغییر طرزفکرتان می توانید دنیا را تغییر دهید.

وقتی زندگی تان درحال تغییر است می توانید طرزفکر خود را عوض کنید. اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم: اگر می خواهید وضعیت زندگی تان بهترشود آیا همین طرزفکری که دارید برای رسیدن به جایگاه بهتر به اندازه کافی مناسب است؟ جواب حتماً منفی است. خبر خوب این است که شما می توانید طرزفکر خود را تغییردهید!

آیا برنده شدن در قرعه کشی به شما طرزفکر میلیونری می دهد؟

صفحات کتاب :
225
کنگره :
BF637‭ /‮خ‬9‏‫‬‭م5 1396
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4808162
شابک :
978-600-6524-04-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه طرز فکر میلیونری