امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شبکه سازی موفق برای همه

کتاب شبکه سازی موفق برای همه اثر اریک کرامر توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. در این کتاب شما با روش‌هایی آشنا می‌شود که با رعایت و اقدام درست به جزییات اشاره شده در 120 نکته‌ی مهم، می‌تواند شبکه‌ی ‌ارتباطی شما را هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی توسعه بدهد.

مطمئن باشید با یاد گرفتن اصول درست شبکه‌سازی، خواهید توانست آینده‌ی بهتری برای خودتان، خانواده‌تان و کسب و کارتان فراهم کنید.

درباره نویسنده کتاب شبکه سازی موفق برای همه

اریک کرامر یک کارآفرین سریالی است که 10 شغل را در شش صنعت مختلف راه‌اندازی کرده است. اریک شبکه‌سازی را می‌شناسد! اریک، کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان یک روان‌شناس بالینی شروع کرد و تجربه‌ی مدیریتی در شرکت‌های بزرگ و کوچک دارد، مالک یک شرکت توسعه‌ی نرم‌افزاری بوده، به‌عنوان یک مدیر پروژه‌ی فن‌آوری کار ‌کرده و نرم‌افزارهای مدیریت بهداشت روانی را به فروش رسانده است.

اریک مدرک کارشناسی رشته روان‌شناسی را از دانشگاه هارتفورد و مدرک کارشناسی ارشد رشته مشاوره روان‌شناسی را از دانشگاه امریکن دریافت کرده است. او دارای گواهی‌نامه‌ی مربی‌گری روان‌شناسی مثبت‌اندیشی است و به‌عنوان یک روان‌شناس در ایالت پنسیلوانیا دارای مجوز فعالیت است.

گزیده کتاب شبکه سازی موفق برای همه

شبکه‌سازی فقط شکل خاصی از ارتباطات اجتماعی است. اگرچه از آن برای رسیدن به چیزی استفاده می‌کنیم - برای مثال، ملاقات کسی، یادگیری چیزی جدید یا پیدا کردن یک شغل - شبکه‌سازی درباره‌ی برقراری ارتباط اجتماعی و سپس استفاده از آن ارتباط برای افزایش اهداف شما و دیگران است.

چطور عمل کنید

تکنیک‌های تعامل اجتماعی مؤثر را به کار بگیرید. اگر توان ایجاد دوستی و روابط تجاری شما خوب است، شما تمام مهارت‌های مورد نیاز یک شبکه‌ساز خوب را دارید. فقط آن مهارت‌های مشابه اجتماعی را برای شبکه‌سازی اعمال کنید.

صفحات کتاب :
153
کنگره :
HF5382/7‏‫‬‮‭/ک43ص4 1396
دیویی :
650/14
کتابشناسی ملی :
4835633
شابک :
978-600-6524-10-8 :‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه شبکه سازی موفق برای همه