نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تفریح پولساز

کتاب تفریح پولساز اثر آلن بکتولد توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. در این کتاب، آلن بکتولد یک چشمه از طرز زندگی که همه‌ی ما آرزوی آن را داشتیم به ما می‌دهد که هنوز ممکن نیست. کتاب بسیار مفرح هست و سیستمی که آلن به ما آموزش می‌دهد می‌تواند به شما زندگی‌ای که همیشه آرزویش را داشتید را بدهد.

کتاب تفریح پولساز باید توسط هرکسی که از کارش متنفر است و می‌خواهد جوری که در رویاهاش هست زندگی کند و هنوز پول زیادی بدست بیاورد خوانده بشود! این یک جواهر نادر هست که رئیس شما نمی‌خواهد شما آن را بخونید.

آلن بکتولد دروازه‌ای باز کرده که شما می‌توانید تفریح کنید و پول در بیاورید و از طرز زندگی‌ای که در آرزوهای‌تان داشتید لذت ببرید. این فقط یک کتاب نیست. یک نقشه‌ی راه است به سوی خوش‌بختی و شادی. حالا شما می‌توانید هر دو را داشته باشید.

گزیده کتاب تفریح پولساز

اگر بیشتر ما پولی که ترامپ و مک کارتنی در اختیار داشتند رو داشتیم، به آسانی بازنشسته می‌شدیم. بر اساس فلسفه‌ی قدیمی درباره‌ی کار، هرکسی بعد از به دست آوردن میلیون‌ها یا میلیاردها به کاری که انجام می‌داد ادامه بده، معتاد به کار هست. درسته؟ نه کاملاً.

بیل گیتس یه مثال دیگه هست. اون هیچ‌وقت مجبور نیست که دوباره کار کنه و حتی برای دهه‌ها مجبور نیست کاری رو انجام بده. اما هنوز در مایکروسافت کار می‌کنه و در حال ارتقای نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای جدید هست، هنوز هم در حال کار در شرکتی هست که اون رو تاسیس کرده.‌ گیتس به راحتی می‌تونه فردا استعفا بده. اما اون اون‌قدر عاشق تکنولوژی، کامپیوترها و ایجاد مشاغل هست که نمی‌تونه کار نکنه.

واقعاً دیگه نیاز نیست که توضیح بدم چرا هیوهِنفر هنوز هم کار می‌کنه. یا چرا عاشق انجام کارش هست. این مثال‌ها را با زندگی خودتون مقایسه کنید و کاری که برای به دست آوردن پول انجام می‌دید. اگه به شما یک میلیون دلار پول نقد داده می‌شد باهاش چی‌کار می‌کردید؟ شرط می‌بندم که به این فکر می‌کنید که کار خودتون رو ترک کنید! شما تنها کسی نیستید که این فکر رو می‌کنه.

صفحات کتاب :
283
کنگره :
HD8036‏‫‬‮‭/ب8ت7 1396
دیویی :
658/041
کتابشناسی ملی :
4874390
شابک :
978-600-6524-06-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه تفریح پولساز