امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز

کتاب راز اثر راندا برن پرده‌گشایی از یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین قوانین موجود در جهان هستی است که از زمان خلقت بشر وجود داشته است. راندا برن نویسنده کتاب راز با مطالعه کتاب علم ثروتمند شدن پی به حقایقی برد که با کمک آن آموزه‌ها توانست همه زندگی‌اش را تحت‌تاثیر قرار دهد.

کتاب راز، تکنیک‌های استفاده درست از این قانون شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این کتاب خواهید خواند که چگونه در ۳ مرحله به تمامی چیزهایی که دوست دارید برسید. قانون جذب راز بزرگ زندگی است. قانون جذب می‌گوید که هر چیز چیزهای شبیه خودش را جذب می‌کند. بنابراین وقتی به چیزی فکر می‌کنی، افکار مشابه آن چیز را هم به‌طرف خودت جذب می‌کنی. * افکار خاصیت مغناطیسی و فرکانس دارند.

وقتی فکر می‌کنی، افکارت را به جهان خارج می‌فرستی و آن ها با خاصیت مغناطیسی تمام چیزهای مشابهی را که با آن از نظر فرکانس یکی هستند به خود جذب می‌کنند. هر فکری که از ذهن خارج شود دوباره به منبعش برمی‌گردد و این منبع خود تو هستی. تو مثل یک برج فرستنده امواج تلویزیونی هستی و با فکرهایت فرکانسی را پخش می‌کنی. اگر می‌خواهی چیزی را در زندگی‌ات عوض کنی، باید با تغییر دادن فکرهایت فرکانس را عوض کنی. فکری که الآن در سر داری زندگی آینده‌ات را می‌سازد. تو زندگی‌ات را با فکرهایت می‌سازی. چیزی که بیشتر به آن فکر می‌کنی یا بیشتر روی آن تمرکز می‌کنی به شکل زندگی تو ظاهر می‌شود. افکارت واقعیت پیدا می‌کنند.

کتاب راز شرح تجربیات و داستان‌های افرادی است که توانسته‌اند تنها با نیروی خواستن و تغییر افکار به زندگی رویایی‌شان دست پیدا کنند. چه به این قانون اعتقاد داشته باشید و چه آن را بپذیرید، قانون جذب همیشه کار می‌کند.

گزیده کتاب راز

اگر روزتان را با شادمانی آغاز کنید و احساس خوبی داشته باشید،
مادامی که اجازه ندهید این احساس تغییر کند، ، قانون جذب، شرایط و افراد بیشتری با احساس شادمانی را به سوی خود جذب می کنید. همه ما روزهایی را تجربه کرده ایم که اتفاقات ناگوار یکی پس از دیگری روی می دهد. این واکنش زنجیره ای، تنها با یک فکر آغاز می شود که ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه باشد. یک تفکر بد، تفکرات بد بیشتری را جذب می کند و فرکانس آن در وجودتان ثابت می شود و سرانجام اتفاق بد رخ می دهد.

اگر در برابر این اتفاق، واکنشی از خودنشان دهید، اتفاقات ناگوار بیشتری را جذب خواهید کرد. عکس العمل ها نیز، عکس العمل های مشابه را جذب می کنند و این زنجیره ادامه می یابد تا زمانی که شما با تغییر آگاهانه افکارتان خود را از این فرکانس نجات دهید.

دیویی :
131
کتابشناسی ملی :
6024750
شابک :
‏‫‬‬‮‭978-600-714691-0
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
192
کنگره :
BF639‏

کتاب های مشابه راز