امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بنت الصفوة الحورا

کتاب بنت الصفوة الحورا اثر حمید رضا یعقوبی آوینی توسط انتشارات آپامهر منتشر شده است. قرآن در موارد متعددی اشاره به اخبار غیبی دارد که بعداً به وقوع پیوسته است. این امر حاکی از آن است که قرآن از طرف کسی نازل شده است که می‌تواند خبر از غیب بدهد و او کسی نیست جز خدای متعال که تنها داننده غیب به صورت مطلق است. آیاتی که قرآن در آن ها به ذکر پیشگویی هایی پرداخته است نیز بسیار زیاد است که می توان تنها به یک نمونه آن یعنی سوره مبارکه کوثر و شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره نمود.

حضرت فاطمه زهرا(س) «اولین شهیده راه ولایت» و شخصیت برجسته‌ای است که در بین زنان همانند مهتاب آفرینش، روشنایی عالمتابی از خود نشان داد و در کتاب وجود او «تمام حقیقت انسان» و «تمام حقیقت زن» و در یک کلام «تمام نسخه انسانیت» به خوبی مشاهده می شود؛ به گونه ای که «افتخار خاندان وحی» است و الگوی شایسته ای که امام راحل در بیان شیوای خود درباره او فرمود: «حضرت فاطمه زهرا(س) زنی بود که اگر مرد بود نبی بود؛ زنی که اگر مرد بود به جای رسول الله(ص) بود.»

گزیده کتاب بنت الصفوة الحورا

در حدیثی از پیامبر اسلام(ص) در خصوص فضیلت این سوره آمده‌ است :  " هرکس آن را تلاوت کند خداوند او را از نهرهای بهشتی سیراب خواهد کرد و به عدد هر قربانی که بندگان خدا در روز عید قربان قربانی می‌کنند، و همچنین قربانی هایی که اهل کتاب و مشرکان دارند، به عدد هر یک از آنان اجری به اومی دهد. "


صفحات کتاب :
32
کنگره :
‏‫‬‮‭BP102/978‏‫‬‮‭/ی7ب9 1392
دیویی :
‏‫‬‮‭297/18
کتابشناسی ملی :
‏‫3512070‬
شابک :
978-600-7146-25-5
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه بنت الصفوة الحورا