امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن به قلم جو ناوارو است که خانم شهربانو کیامرادی آن‌را ترجمه کرده است. شناخت حرکات زبان بدن و اشارات غیرکلامی، کمک موثری است برای ایجاد ارتباط همدلانه‌تر و درک متقابل انسان‌ها.

صمیمیت، اعتمادبه‌نفس، صداقت، کم‌حوصلگی، خجالتی بودن و بسیاری از احساس درونی را می‌شود با زبان بدن دریافت و متناسب با شرایط و موقعیت با آن‌ها رفتار کرد. این موضوع امکان رابطه‌ٔ انسانی‌تر، اخلاقی‌تر و مهارت بیشتر در برخورد با دیگران را می‌دهد. نویسنده سعی کرده است با دقت و با استفاده از تجربیات سالیان خود تمام نشانه‌ها و حرکات بدن را از سر تا نوک انگشتان به‌دقت وارسی و موشکافی کند و حاصل این تجربیات و دانش را به گفتهٔ خود در اختیار دیگران قرار دهد تا نشان دهد در دنیای ارتباطات دیجیتالی امروز، همچنان مناسبات و روابط رودرروی انسانی را مهم و با ارزش بدانیم و چنانچه در موقعیتی هستیم که بتوانیم کمکی کوچک به اطرافیانمان داشته باشیم، از آن دریغ نکنیم.

گزیده کتاب جدیدترین مرجع زبان بدن

بسیاری از مردم گونه ها را به عنوان یک چیز ثابت و غیرفعال و فک را چیزی که فقط برای جویدن و صحبت کردن مناسب است، تصور می کنند. به عبارت دیگر هیچ نقشی برای آن ها در مطالعه زبان بدن قائل نیستند؛ اما گونه ها و فک هایمان شکل منحصربه فرد صورت انسان است. ما به دنبال رهبرانی هستیم که فک های قوی داشته باشند، صنعت مد همیشه به دنبال استخوان گونه بالا است.

ما رنگ گونه ها را به صورت مصنوعی برای افزایش جذابیت آرایش می کنیم و اجازه می دهیم که روی فک ما مو رشد کرده تا چهره برتری داشته باشیم؛ و به همین دلیل رئیس جمهور لینکلن همیشه با ریش بود. از گونه هایی که با هیجان یا دستپاچگی به هیجان درمی آیند تا آرواره هایی که تغییر پیدا می کنند زمانی که احساس ناامنی می کنیم، قطعاً این دو ناحیه با هم ارتباط برقرار می کنند و نباید از آن غافل شد.

کنگره :
‭BF637‬
دیویی :
‭153/6903‬
کتابشناسی ملی :
8673405
شابک :
978-622-292-567-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
154

کتاب های مشابه جدیدترین مرجع زبان بدن