امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 36,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سده ی دوم قبل از چشم هایش

کتاب سده ی دوم قبل از چشم هایش به قلم امین فرهادی است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. در عصر پرغوغای پلیدی‌ها، رسیدن به رؤیایم، فقط در تخیل امکان پذیر بود. از آنجا که در رؤیایم هم ممکن بود آدمی عصیان کند و خوی حسادت ازلی اش را به نمایش بگذارد، من تغییر جنسیت می دهم و رؤیای کودکیم را دختری به نام پگاه عهده دار می شود و او خداوند را به زمین دعوت می کند.

 اگر همه چیز را خوب پیش ببرم، دیگر پیرمرد ژولیده ای نیست، شخصی ناآگاهانه بر رؤیایی چنگ نمی زند، کلماتی، ناجوانمردانه بر قلبی که فقط دوست دارد مهربان باشد، زخم نمی زند و راهی پیدا می شود که همه، به رؤیایشان برسند.

گزیده کتاب سده ی دوم قبل از چشم هایش

هنوز در دنیا سلطنت خداوند ادامه دارد و این نکته تنها امیدی است که بشر امروزه، در عصر پرغوغای پلیدی ها می تواند به آن دل خوش کرده و شب ظلمانی ناامیدی هایشان را که در قلب آن ها اتراق کرده به صبح روشن امید تبدیل کنند. صبحی که نفس ملایمش می تواند در کالبد راه بی مقصد و بی اراده آدمی و رویاهای توسری خور و خسته آن ها بدمد و احساسات حقیقی، گرم و آتشین پنهان شده در لفاف ناامیدی را بیدار کند.

آیا صدای خواب پرنده ای زیبا که در کنار آبی بی کران دریا، در حال چرت زدن است را شنیده ای؟ صدای حیات یگ گل سرخ در حال رویش را چطور؟

در سایه سلطنت خداوند روح هایی هستند به ظرافت همان صدای زیبای خواب پرنده یا رویش حیات گل سرخ. روح هایی که جنسیت، سن، عقیده و تحصیلاتشان مهم نیست. مهم زیبایی است که به خورد روحشان رفته است و همه ی طبیعت را برای روشنایی قلبشان تسخیر کرده است. حتی باد هم برای برافروختن چراغ قلبشان مضایقه نمی کند.

در زندگی من آدم هایی بودند که حتی در یک روز تمام دنیا را به من هدیه دادند و هر روز پنهانی برای روحم انرژی مثبت می فرستادند. وجود یک روح با عظمت در زندگی، یعنی سلطنت خداوند پایان نمی پذیرد.

صفحات کتاب :
213
کنگره :
‫‭PIR8356‬‬
دیویی :
8‮فا‬8/862
کتابشناسی ملی :
8716896
شابک :
978-622-292-608-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه سده ی دوم قبل از چشم هایش