امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مارپیچ پویایی‌ها، تسلط بر ارزش‌ها، رهبری و تغییر

کتاب مارپیچ پویایی‌ها، تسلط بر ارزش‌ها، رهبری و تغییر؛ براساس دهه‌ها تحقیق و بررسی، برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی و آخرین یافته‌های عصب شناسی سازمانی و نظریه‌پردازان سازمانی، ابزار بسیار ویژه‌ای را برای مدیریت عمیق‌ترین تفاوت‌ها بین مردم ارائه کرده است.

این آگاهی‌های اصلی همانند جاذبه‌های غریب در ارزش‌ها، باورها و ساختارهای اخلاقی ما، وجود دارند. با بکارگیری ابزار صحیح در این سطح اساسی و نه در علائم سطحی، هر انسان کنجکاو و باهوشی می‌تواند به سادگی دنیا را تغییر دهد. در ادامه این کتاب به بررسی اصول مارپیچ پویایی‌ها خواهم پرداخت.

گزیده کتاب مارپیچ پویایی‌ها، تسلط بر ارزش‌ها، رهبری و تغییر

اگرچه این دوره‌ها، زمان‌هایی پر از آشوب و آشفتگی هستند، اما اصلا شوریده نیستند. هم برای خرد و هم برای بی‌خردی، قافیه وجود دارد. در آشوب، نظمی نهفته است، هر چقدر آشوب عمیق‌تر باشد باز هم نظمی در آن وجود دارد. افرادی که چشمی برای دیدن، گوشی برای شنیدن و عقلی برای درک کردن، دارند، می‌دانند که آسمان فرو نخواهد ریخت و راحت‌تر استراحت می‌کنند.

این جادوگران در درون ما در زمان دو بعدی پختستان ادوین ابوت زندگی نمی‌کنند. تفکر آن‌ها در یک چرخه تکرارشونده گرفتار نشده است. ارزش‌ها، پیچیدگی و تغییر، در فضای مارپیچ (بهترین مکان برای زندگی و پرداختن به کسب‌وکار در قرن بیست و یکم) دارای معانی جدیدی هستند.

صفحات کتاب :
589
کنگره :
‫‭BF778
دیویی :
‫‭158
کتابشناسی ملی :
7515072
شابک :
978-622-247-543-7
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مارپیچ پویایی ها، تسلط بر ارزش ها، رهبری و تغییر