امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برنامه کاری

کتاب برنامه کاری نوشته ژول مارکو توسط انتشارات نظری منتشر شده است. این کتاب برای آموزش، یادآوری و یا به دست آوردن مهارت بازاریابی تهیه‌ شده است. ژول مارکو سعی کرده تا جایی که امکان دارد این را مستقل از زمان تهیه کند تا همیشه تأثیرگذار باشد حتی در آینده و مارکو از بین توصیه‌ها و درس‌های بزرگی که از مشتریانش گرفته، بهترین‌ها را برای انتقال به علاقمندان، دست‌چین کرده‌، همچنین کتاب برنامه کاری پرفروش‌ترین کتاب بازاریابی از دیدگاه سایت آمازون است.

یکی از مشکلات همیشگی کتاب‌های بازاریابی این است که پر از نکات تئوری است که فقط مناسب محیط‌های آموزشی و کلاس هستند. تئوری‌های مطرح‌ شده در آن بسیار عالی و کاملاً تشریح شده هستند ولی کتاب‌ها راه‌حل‌های عملی را برای استفاده از این تئوری‌ها بیان نمی‌کنند. این همان ایده‌ای بود که باعث شد این کتاب را بیشتر بر اساس مباحث عملی بنویسید تا مسائل تئوری. اگر شما یک مدیر عامل، مدیر بازاریابی و یا کارآفرین باشید، کتاب برنامه کاری به شما دیدگاهی تازه و عملی در مورد بازاریابی می‌دهد و به شما کمک می‌کند که بازاریاب بهتری شوید.

گزیده کتاب برنامه کاری

من همیشه روی مخاطبین خودم سرمایه‌‌گذاری کرده‌ام و این باعث شروع کار من در هر جلسه نهار برای پروژه یا محصول جدید است، زیرا که همواره از قبل افرادی را داشتم که از پیشنهادان جدید من آگاه بودند. این توصیه فقط مختص نشان‌های تجاری شخصی نیست. من بر این باورم که داشتن مخاطبین قوی می‌تواند هر نشان تجاری را یک‌ قدم جلوتر از رقبا نگه دارد.

این چیزی است که باعث می‌شود فروش شما به همان سمتی برود که می‌خواهید و حامیان بسیاری را برای نشان تجاری ایجاد می‌کند. این افراد می‌توانند شدیداً در بازاریابی برای شما مفید باشند. مردم به یکدیگر گوش می‌دهند. شنیدن تعریف و مطالب خوب از کسانی که به شرکت شما وابسته نیستند همواره برایتان خوب است.

صفحات کتاب :
223
کنگره :
HF5415‏‫‭/م2ب4 1395
دیویی :
658/8
کتابشناسی ملی :
4469860‬
شابک :
978-600-289-538-7
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه برنامه کاری