امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
87,000
24%
ت 66,120
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته هنریت کلاوسر توسط کتیبه پارسی منتشر شده است. هنریت کلاوسر اعتقاد دارد که زندگی، داستانی است که ما در نوشتن آن دست داریم. البته این موضوع مطلب تازه‌ای نیست و سال‌هاست که قدرت تلقین و تفکر در جهان جا افتاده و کتاب‌های بیشماری در این باب نوشته و منتشر شده‌است.

اما کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد به‌طور خاص بر مبحث نوشتن تاکید دارد و به تمام سوالات احتمالی پیرامون آن پاسخی ساده و کاربردی می‌دهد. همچنین نویسنده با بازگو کردن داستان افرادی که طبق اصول کتاب عمل کردند، شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. به گفته‌ی خودش این داستان‌ها را برای اینکه فکر کنید آن‌ها خارق العاده هستند تعریف نمی‌کند بلکه می‌خواهد بگوید شما هم اینگونه هستید اگر بخواهید.

شما می‌توانید با انجام تمرینات بسیار آسان کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد، هر روز به آروزهایتان نزدیک‌تر شوید. در واقع نوشتن، یک راهنمای مفید و راحت برای تبدیل کردن آرزوهایتان به حقیقت است. نوشتن باعث می‌شود آرزوهای بسیاری به حقیقت بپیوندد، ارتباط افراد با یکدیگر بهتر شود، مشکلاتشان حل شده و زخم‌های درونی و روحی‌شان بهبود پیدا کند.

همان طور که از اسم کتاب مشخص است شما می توانید از طریق نوشتن به خواسته هایتان برسید پس آرزوها و خواسته هایتان رابنویسید تا در زندگی تان رخ دهد.

درباره نویسنده کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

 خانم هنریت کلاوسر (Henriette Klauser) ، نویسنده ی آمریکایی است. او مدیر موسسه ی Writing Resources است که در حوزه ی مشاوره فعالیت می کند. کلاوسر علاوه بر نوشتن کتاب هایی پرفروش در زمینه رشد شخصی، سخنران ، برگزارکننده ی کارگاه های رشد شخصی و نویسنده ای مستقل است.

هنریت کلاوسر دکترای ادبیات انگلیسی دارد و در دانشگاه‌های مطرح نیویورک، لس آنجلس، سیاتل و کانادا تدریس کرده‌است. اولین کتابش به نام با هر دو طرف مغزت بنویس به مشکلات کوتاهی در کار، طفره رفتن و اضطراب و دلسردی نوشتن می‌پردازد.

صفحات کتاب :
274
کنگره :
BF505‭‬ ‭/ھ4‏‫‭ک8 1396
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4644988
شابک :
‫‭978-600-97378-0-2‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بنویس تا اتفاق بیفتد