امتیاز
5 / 3.3
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 177 باور آدم حسابی ها

کتاب 177 باور آدم حسابی ها افکار، عادات و فلسفه انسان های بزرگ و موفق نوشته استیو سیبولد توسط انتشارات دیبادخت منتشر شده است. و نشر سوره مهر این اثر را در قالب کتاب صوتی ارائه داده است.

ثروتمند شدن شدن مختص یک سری آدم خوش شانس و مشخص نیست.  دستیابی به موفقیت در جذب پول و سرمایه، فرق چندانی با موفقیت در کارهای دیگری همچون تصمیم برای کاهش وزن، تبدیل شدن به یک ستاره ورزشی و غیره ندارد. از این رو، هر کسی می تواند چنین رویایی را برای خود محقق کند و به یکی از ثروتمندان جهان تبدیل شود. اما این هدف در مرحله اول با افکار، عقاید و همچنین تصمیم های هر فرد در زندگی بستگی دارد. بنابراین، اهمیت انتخاب و تصمیم های درست به گونه ایست که می تواند شما را از فردی با درآمد متوسط و پایین، به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کند. اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده و به دنبال کشف چنین انتخاب هایی در افراد ثروتمند جهان هستید، پیشنهاد می کنیم کتاب کتاب 177 باور آدم حسابی ها را گوش کنید.

نظر لو وود/ مدیر کسب و کار جانسون و جانسون در خصوص کتاب 177 باور آدم حسابی ها:

به نظر من این کتاب تغییردهنده زندگی و رهایی‌بخش است. من الان یک زندگی عالی داردم. استیو سی‌بولد استادی است که به افراد آموزش می‌دهدبه چه چیزهایی برای برنده شدن نیاز دارند.

گزیده کتاب177 باور آدم حسابی ها

"هر شخص بر طبق آگاهی کنونی خود رفتار می‌کند. "

کارلوس مارین

آدم حسابی‌ها آنقدر سطح آگاهی خود را افزایش داده اند که می دانندهمیشه یک سطح بالاتر نیز وجود دارد. غالب مردم این بینش را دارندکه آرامش داشتن در کنار افراد یا جایی که در آن زندگی می‌کنند، برایشان شادی به همراه می آورد. آدم حسابی‌ها، بر این باورند که شادی یعنی یادگیری، رشد و تغییر. دانش هرگز برای آدم حسابی‌ها تمام نمی‌شود. آن‌ها هر چقدر بیاموزند، بیشتر متوجه می‌شوند که چقدر نمی‌دانند. درحالی که آماتورها در پی آسایش ذهنی هستند، آدم حسابی‌ها بر این باورند که آسایش ذهنی یعنی مرگ پیشرفت. آنان با این عبارت روزگار سپری می‌کنند. "تو یا بزرگ می‌شوی یا می‌میری، در دنیا ایستایی وجود ندارد".

مانند کودکی که همیشه می پرسد "چرا؟"، آدم حسابی‌ها همواره از دیگر آدم حسابی‌ها سوالاتی ر ا می‌پرسند تا دربارۀ ایده‌های قدیمی به نظرات جدیدی دست یابند. رشد ذهنی مداوم آن‌ها، اعتقاد آن‌ها به وجود سطحی بالاتر از آگاهی ذهنی را تقویت می‌کند که موجب موفق تر شدن، راضی‌تر شدن و خوشحال‌تر شدن آن‌ها می‌شود.

صفحات کتاب :
261
کنگره :
BF637
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
7282010
شابک :
‫‬‮‭978-622-97238-0-7‬‬‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 177 باور آدم حسابی ها