امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان معلول

کتاب راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان معلول نوشته مریم سلیقه توسط انتشارات نظری منتشر شده است. مطالب و موضوعات کتاب راهکار های پیشگیری و درمان کودکان معلول، به نحوی تهیه و گردآوری گردیده است که در عین ارائه اطلاعات کلی از حداکثر سادگی و روانی در متن برخوردار باشد.

مریم سلیقه با توجه به گردآوری مطالب و منابع علمی در خصوص پیشگیری از معلولیت ذهنی کودکان سعی نموده کتاب راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان معلول را به گونه ای به رشته تحریر درآورد که برای همه طبقات اعم از دانشجو، استاد و دیگر اقشار مختلف جامعه قابل استفاده باشد.

گزیده کتاب راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان معلول

باید توجه داشت که کودکان نه تنها از نظر ظاهری، بلکه از لحاظ هوش و حافظه و قدرت یادگیری نیز با یکدیگر تفاوت دارند، تفاوت های فردی و درجات مختلف هوشی و استعداد باعث می شود که سیستم یادگیری برخی از کودکان کندتر از کودکان دیگر شکل بگیرد.

به همین دلیل برخی کودکان دیرتر یاد می گیرند مثلا ممکن است کودکی پیش از آنکه به سن مدرسه برسد خواندن ساعت را بیاموزد و کودک دیگری حتی تا کلاس سوم و چهارم نیز ساعت را به زحمت بخواند. در این گونه موارد تحقیر و سرزنش و تهدید نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه علاقهٔ کودک را به تحصیل کم می کند و مشکل دیگری را نیز بر مشکلات خانواده و کودک می افزاید در واقع بی اطلاعی و عدم آشنایی پدر و مادر با اصول کلی تربیت و روش های صحیح جریان تربیت را از مسیر مستقیم خارج می سازد.

صفحات کتاب :
56
کنگره :
RJ499
دیویی :
618/928588
کتابشناسی ملی :
5887246
شابک :
978-622-209-362-4
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه راهکارهای پیشگیری و درمان کودکان معلول