دانلود کتاب قانون ۵ ثانیه

زندگیتان، کارتان و اعتماد به نفستان را در عرض 5 ثانیه دگرگون کنید!

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,800
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
120,000
14%
ت 103,200

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب قانون پنج ثانیه اثری پرفروش از مل رابینز، به شما که برای داشتن یک زندگی راحت در دنیای پر اضطراب و استرس امروزی تلاش می‌کنید، می‌آموزد چگونه با عزم و اطمینانی راسخ قدم در مراحل تازه‌ای از زندگی خود بگذارید و انگیزه و امید خود را از دست ندهید. در فراکتاب علاوه بر امکان خرید نسخه چاپی، می‌توانید دانلود کتاب قانون ۵ ثانیه را در نرم افزار انجام دهید.

معرفی کتاب قانون 5 ثانیه

کتاب قانون پنج ثانیه اثری پرفروش از مل رابینز، به شما که برای داشتن یک زندگی راحت در دنیای پر اضطراب و استرس امروزی تلاش می‌کنید، می‌آموزد چگونه با عزم و اطمینانی راسخ قدم در مراحل تازه‌ای از زندگی خود بگذارید و انگیزه و امید خود را از دست ندهید.

حتما این جمله بسیار معروف را شنیده‌اید که اگر به دنبال کسی می‌گردید تا زندگیتان را تغییر بدهد باید در آینه نگاه کنید. این جمله ممکن است در ابتدا یک حیله به نظر برسد اما نباید آن را دست کم بگیرید چرا که حقیقت قانون 5 ثانیه هم همین است. با یک تصمیم کوچک که تمام مسئولیت آن بر عهده خود شماست، می‌توانید در چند ثانیه زندگی خود را متحول کنید.

قانون پنج ثانیه (The 5 Second Rule) که در این کتاب به تفصیل درباره آن یاد خواهید گرفت به شما این امکان را می‌دهد که زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید و همیشه با صلابت و شجاع باشید.

شما خواهید فهمید که تصمیمات سریع و به دنبال آن عملکرد شجاعانه روزانه چگونه زندگی را تغییر می‌دهد و در نهایت یاد می‌گیرید که چگونه از قانون 5 ثانیه استفاده کنید، قانونی که هم راستا با تحقیقاتی است که در پس آن راهکارهایی برای زندگی سالم‌تر، داشتن حضوری شادتر و مفیدتر در محیط کار هم وجود دارد. همچنین شما پایان دادن به هرگونه نگرانی، کنترل دل مشغولی، پیدا کردن معنی زندگی و مبارزه با هرگونه ترس را در خواهید یافت.

در کتاب قانون 5 ثانیه مطالبی از فضای مجازی و اکانت‌های دست اول از افرادی وجود دارد که توانستند با کمک این قانون به چیزهای خارق‌العاده جامه عمل بپوشانند. بله، این قانون به شما کمک می‌کند که به موقع بیدار شوید. اما منظور از بیدار شدن چیزی فراتر از معنای تحت‌الفظی آن است، منظور از بیداری ذکاوت درونی، یک راهنما، یک ستاره راک، یک ورزشکار، یک هنرمند، و عامل تغییر در درون شماست.

بخشی از متن کتاب قانون ۵ ثانیه

در حقیقت قانون یک چیز را عوض می‌کند و آن هم خود شما هستید. شما خیلی اوقات خودتان را از تغییر دادن راهی که پیش گرفته اید باز می‌دارید و در کارهایتان بیش از حد فکر می‌کنید و وسواس به خرج می‌دهید و از این طریق خودتان را در زندان گرفتار می‌کنید. همین نگرانی و به تعویق انداختن نقش قاتل را دارد. زمانی که شما برای انجام کاری دو دل هستید به مغز شما سیگنال‌های استرس ارسال می‌شود.

مانند یک پرچم قرمز سیگنال‌هایی در خصوص "کار اشتباه" را ارسال می‌کند و مغز شما به روی حالت محافظت تنظیم می‌شود و از همین طریق ما شکست می‌خوریم و زندانی می‌شویم. شما همیشه در کار‌ها تامل نمی‌کنید. مثلا صبح برای ریختن قهوه تامل نمی‌کنید. وقتی که شلوار جین می‌پوشید تامل نمی‌کنید و یا وقتی که تلویزیون را روشن می‌کنید اینگونه نیستید. شما می‌توانید تا اراده کنید به دوستتان زنگ بزنید.

 اما قبل از تماس کاری یا اینکه جواب پیام کسی را بدهید مغز شما شک می‌کند که مشکلی هست یا نه. در اینجا هرچه بیشتر فکر کنید بیشتر از انجام این کار دور می‌شوید. خیلی ازما نمی‌دانیم که بیشتر در چه مواقعی کاری را به تعویق انداختیم چون برایمان یک عادت شده است. ببینید تیم دراین باره چه می‌گوید:

راستش، به نظر من این قانون از این لحاظ قدرتمند است چرا که به تمام کارهای ما چیره می‌شود و باعث می‌شود کارهایی را انجام دهیم که همیشه آن‌ها را از خود دور می‌کردیم و نادیده می‌گرفتیم. همیشه می‌گویم، من می‌خوام انجامش بدم! این قانون کمک می‌کند تا قابی که از این رفتار در ذهن خود ایجاد کردیم را بشکنیم. برای من اینگونه بوده که کمک کرده تا به مقصودم برسم. واقعا نمی‌دانم چرا از کارهایی که الان در حال انجام دادنشانم می‌ترسیدم... انجام دادن یا ندادن یک سری از کارها آخر دنیا که نیست...

چیز جدیدی که یاد خواهید گرفت این است که از این لحظات تامل به نفع خودتان استفاده کنید. هر زمان که به این حالت از خود رسیدید یعنی زمان آن فرا رسیده تا از پنجره شمارش معکوس استفاده کنید و به بیرون بپرید و با همه بهانه‌ها بجنگید. این شمارش معکوس خود یک وسیله برای به یاد آوردن قدرت شماست.

دانلود کتاب قانون ۵ ثانیه

در فراکتاب علاوه بر امکان دانلود این کتاب می‌توانید خرید کتاب قانون 5 ثانیه نسخه چاپی را با تخفیف انجام دهید.

صفحات کتاب :
197
کنگره :
‏‫BF637‭ /ت3‏‫‬‭ر16 1399
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
5420130
شابک :
978-600-8392-58-3
سال نشر :
‏‫1399

کتاب های مشابه قانون پنج ثانیه