امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شهید حمید قاضی میرسعید

کتاب شهید حمید قاضی میرسعید جلد بیست و نهم از مجموعه نیمه پنهان ماه و نوشته زهرا مشتاق است که در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است. انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد. کتاب شهید سید حمید قاضی میرسعید، روایاتی از زندگی و رشادت های این شهید بزرگ دفاع مقدس است.

گزیده کتاب شهید حمید قاضی میرسعید

حمید مدت ها مسئول امور فرهنگی سپاه بوده. در کنارش هر کاری که از دستش بر می آمده، برای این مردم انجام می داده. مردمی که زندگی سخت داشتند و هیچ وقت ازمسئولان وقت محبتی ندیده بودند. حمید هم سفره شان می شود. پای درد دل هایشان می نشیند. به حرف هایشان گوش می دهد. و هر کاری که می توانسته یا از دستش بر می آمده، برایشان انجام می دهد.

سعی می کند مثل خودشان زندگی کند. با این که به خاطر مسئولیتی که داشته، می توانسته از امکانات آن جا هم استفاده کند، این کار را نمی کند. نمی خواهد فکر کنند او هم آمده چیزی ببرد و برود. بعد هم که با حکم حاج همت جانشین فرمانده سپاه می شود و کارهای بیشتری آن جا انجام می دهد.

صفحات کتاب :
104
کنگره :
‏‫DSR1626‭‬‭‬‭ /ق165‏‫‭م5 1396
دیویی :
‏‫‭‭‭955/0843092‬
کتابشناسی ملی :
4577008
شابک :
‫‭978-600-330-069-9
سال نشر :
‏‫1396

کتاب های مشابه شهید حمید قاضی میرسعید