امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۰ فرمان فروش

کتاب ۱۰ فرمان فروش نوشته شهاب عسکر پور است که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. فروشندگی یکی از سخت ترین شغل های جهان است و در این بین فروش بیمه به خصوص بیمه های زندگی از سخت ترین آن هاست.

اما در این میان فروشندگانی وجود دارند که به راحتی به هرکسی و در هر جایی بیمه می فروشند. به راستی راز ماجرا چیست؟ در پاسخ به سوال بالا از شما پرسشی می پرسم: برای شما رانندگی در خیابان های تهران دشوارتر است یا خلبانی یک هواپیمای مسافربری؟ قطعا در پاسخ خواهید گفت: «خلبانی.» این پاسخ را در صورتی می دهید که با فنون و مهارت های خلبانی هیچ گونه آشنایی ای ندارید. جالب است بدانید که پاسخ ده نفر از خلبان های حرفه ای به این پرسش این بود: «خلبانی ساده ترین و لذت بخش ترین شغل دنیاست.»

 چرا چنین پاسخ متفاوتی دریافت کردم؟ به این دلیل که خلبان ها مهارت ها و فنون پرواز را فرا گرفته اند و هرروز به صورت مستمر این تمرین ها را انجام می دهند و از همه مهم تر عاملی که باعث می شود تمام سختی ها و دشواری های این شغل را بپذیرند، چیزی نیست جز عشق و علاقه ای که به حرفۀ خودشان دارند. فروشندگی هم از این قاعده مستثنا نیست. فروش علم و هنری است که اگر فنون و قواعد آن را بیاموزیم و عاشقانه به کار ببندیم، زمینۀ حرفه ای شدن فراهم می شود و آن زمان است که همانند خلبانی ماهر یا ناخدایی زبردست از تمام بحران ها و طوفان ها به سلامت عبور می کنیم.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
95
کنگره :
‫‬‮‭‬‮‭HG8091
دیویی :
‏‫‬‮‭‬‮‭368/00688
کتابشناسی ملی :
7313048
شابک :
978-622-220-595-9

کتاب های مشابه ۱۰ فرمان فروش