کتاب بر فراز گلان pdf

سرگذشت نامه سردار شهید نادر فناخسرو؛ معاون اطلاعات - عملیات لشکر 27 محمد رسول الله

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بر فراز گلان

کتاب بر فراز گلان، کتاب نهم از مجموعه «بیست و هفتی ها» می باشد که با قلم روان و صمیمی احسان احمدی به بیان زندگی سردار شهید «نادر فناخسرو» معاون اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم می پردازد.

مجموعه ی «بیست و هفتی ها » در قالب «زندگینامه ی داستانی» می کوشد تا به دور از جنس ادبیات آثار مستند، با بیانی روان و صمیمی به روایت زندگینامه ی مسئولین واحد، فرمانده گردان ها و فرمانده گروهان های شهید لشکر 27 محمّد رسولالله 9 بپردازد. از یک سو، روایت داستانی و لحن صمیمی این مجموعه به مخاطب خود این امکان را می دهد تا با متنی جذاب و خواندنی روبه رو شود.

بخشی از متن کتاب بر فراز گلان

روحیه ی نظامی گری علی به خانه هم سرایت کرده بود. نه اینکه رابطه ی بچه ها با پدرشان رابطه ای خشک و از جنس رابطه ی سرباز و فرمانده باشد، اتفاقاً با هم خیلی صمیمی و عاطفی بودند، اما بازی و تفریح بچه ها ساعت مشخصی داشت. طبقه ی پایین منزل، میز پینگ پنگ بود و بچه ها به جای اینکه وسط کوچه باشند، همانجا با دوستانشان بازی می کردند. آرمان و حسین دوتا از بچه های محل بودند که نادر و افشین خیلی با آن ها جور بودند و بیشتر وقتشان را با هم می گذراندند.

حتی وقتی بچه های کوچه ی پایین می خواستند با بچه های کوچه ی آن ها مسابقه ی فوتبال بدهند، جلوی خانه ی نادر می رفتند. زمان فوتبال بچه ها نود دقیقه بود. فهیمه مراقب بود که بچه ها بعد از پایان بازی، فوراً به منزل برگردند.

صفحات کتاب :
215
کنگره :
DSR1626‭‬‭‬ ‭/ف9‏‫‭م6 1394
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
3697419
شابک :
‫‭978-600-7472-13-2
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه بر فراز گلان