امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودانضباطی در ده روز

کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. برخی از ما انضباط شخصی را از والدین یا بستگانمان می آموزیم، برخی هم آن را در دوران مدرسه، سربازی یا محیط کار فرا می گیریم. با این حال، متأسفانه برخی از ما روان شناسی انضباط شخصی و نحوه عملکرد آن را هرگز نیاموخته ایم.

در کتاب خودانضباطی مطالب زیر را فرا خواهید گرفت:

• چگونه بر پنج مانع روانی متداول برای رسیدن به انضباط غلبه کنید.

• چگونه از شر باور های ناخودآگاه مانع رسیدن به نظم خلاص شوید.

• چگونه از تکنیک های ساده ی مدیریت زمان بهره مند شوید.

 • چگونه نظام فکری خود را در جهت انضباط فردی برنامه ریزی کنید.

کتاب خودانضباطی در ده روز شامل سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های موجود برای یادگیری خودانضباطی است. در این کتاب، روش‌هایی را خواهید یافت که سریع و به‌راحتی کار خواهند کرد؛ ما از راهکارهای قلمبه‌سلمبه استفاده نخواهیم کرد. اما من به شما قول می‌دهم بسیار سریع و بیش از آنچه برای بهبود خودانضباطی انتظار دارید، خواهید آموخت. برای درک و کاربرد آسان‌تر مطالب، زیاده‌گویی‌های روان‌شناسانه و ادبیات نامفهوم حذف شده‌اند. بنابراین، شما فقط داروی واقعی در دوز‌های قوی و اثربخش را دریافت می‌کنید.

کتاب خودانضباطی در ده روز به شما بینش، راهکار و نکاتی ارائه می‌دهد تا بتوانید به‌سرعت مهارت خودانضباطی خود را بهبود ببخشید. در طول این کتاب، از اینکه می‌بینید خودانضباطی چقدر سریع و آسان کار می‌کند، شگفت‌زده خواهید شد.

گزیده کتاب خودانضباطی در ده روز

تکرار، کلید موفقیت است. هر چه بیشتر پیامتان را تکرار کنید، ذهن ناخودآگاهتان سرسختانه‌تر در جهت آرزوهایتان کار می‌کند. هاید در گفتگوی درونی، خوب عمل می‌کند. اما با تمرین کافی، شما به‌زودی حتی بهتر از هاید عمل خواهید کرد.

به یاد داشته باشید، در استفاده از تکنیک گفتگوی درونی، باید دقیقاً آنچه را می‌خواهید انجام دهید؛ به ذهن ناخودآگاهتان بگویید؛ گویی واقعاً آن را انجام می‌دهید. ذهن ناخودآگاهتان طوری کار می‌کند تا واقعیت بیرونی را با واقعیت درونی یکی و هماهنگ کند. بنابراین، در پی دریافت پیام شما، ذهن ناخودآگاهتان از تمام نیروهایتان استفاده می‌کند تا آنچه را به او گفته‌اید به واقعیت تبدیل کند.

خواهید دید که از آنچه اتفاق می‌افتد شگفت‌زده می‌شوید. زمانی‌که با قدرت و انرژی مثبت به ذهن ناخودآگاهتان آنچه را که می‌خواهید انجام دهید و آنچه می‌خواهید بشوید یا داشته باشید را بگویید؛ گویی به‌راستی در واقعیت، هستید. این روش برای هر دو اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت عملی است. دوباره تکرار می‌کنم یادتان باشد، برای آنکه، گفتگوی درونی عملکرد ـ محور مؤثر واقع شود باید مثبت، مشخص و در زمان حال باشد.

صفحات کتاب :
208
کنگره :
BF632‏‫‭‭/ب33‮الف‬9 1398‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5229327
شابک :
978-964-236-916-4
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه خودانضباطی در ده روز