نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کسب درآمد فوری

کریستوفر هوارد در کتاب کسب درآمد فوری، علاوه بر ذکر تکنیک های کسب درآمد، توصیه می‌کند که برای متحول ماندن باید دیگران را در راه متحول شدن کمک کنید. پس حالا بزرگ‌ترین وظیفه‌ی پیش روی شما پیدا کردن افرادی است که نیاز به کمک شما دارند.

پس به آن ها کمک کنید و همیشه با این اصول کارآفرینی زندگی کنید. همیشه به یاد داشته باش «اگر چیزی امکان پذیر است، با خودت فکر کن پس تو هم حتماً می‌تونی بهش برسی.» با انجام این کار توانایی‌های‌تان را بالا می‌برید تا تبدیل به همان کسی شوید که در تقدیرتان است. شما تاثیر به سزایی در دنیا می‌گذارید که تاثیر مثبتی روی نسل‌های بعد هم خواهد گذاشت.

کتاب کسب درآمد فوری تنکیک‌ها و راه حل‌های زیادی برای چگونه ثروتمند شویم ارائه می‌کند، اما نکته مثبت و بزرگ این کتاب وقتی نمایان می‌شود که تو را تشویق می‌کند تا نیاز دیگران را کشف و آن را با کار آفرینی رفع کنی و این باعث کسب درآمد تو خواهد شد.

گزیده کتاب کسب درآمد فوری

پول در واقع ارزش ما را در بازار و دنیا ارزیابی می‌کند. 
وای هویزنگا که بلاک باستر ویدئو را راه اندازی کرد، واضح بیان می‌کند، «پول راحت ترین وسیله برای دیده شدن است.» هرچه ارزش بیش‌تری در بازار ایجاد کنید، درآمد بیش‌تری خواهید داشت؛ هرچه درآمد بیش‌تری داشته باشید، بیش‌تر می‌توانید به دیگران کمک کنید. برای افزایش ثروت، دائم از خودتان بپرسید، «چه طور می‌توانم بیش تر برای مردم ارزش گذاری کنم؟»

همه دوست دارند درآمد بیش‌تری داشته باشند و خیلی‌ها هم موفق می‌شوند. افراد کسب و کار خودشان را راه اندازی می‌کنند چون فکر می‌کنند این طوری درآمد بیش‌تری دارند. چرا که می‌توانند درآمد نامحدود داشته باشند. بعضی از مدیرعامل‌ها و مالکان درست مثل دستیارهایشان حقوق ماهانه می‌گیرند. پس افزایش درآمد شما اهمیت بالایی ندارد. بلکه ارزش خالص درآمد شماست که دنیا را متحول می‌کند. منظور من از ثروت این است؛ و هدف واقعی ما این است.

برای رسیدن به این هدف، به دو نوع اطلاعات نیاز داریم:
 1. الان از نظر مالی کجا هستید؟
 2. دوست دارید در آینده کجا باشید؟

صفحات کتاب :
۲۸۴
کنگره :
‏‫‭HB۶۱۵
دیویی :
‫‬‭۶۵۸/۴۲۱
کتابشناسی ملی :
۵۹۵۹۲۱۲
شابک :
6-69-6524-600-978
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2750000

کتاب های مشابه کسب درآمد فوری