نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ساده سازی کسب و کار

کتاب ساده سازی کسب و کار نوشته ریچارد کوچ و گرک لاک‌ وود توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

هر کسی می‌داند قدم گذاشتن در هر راهی نیاز به تجربه دارد، با این اوصاف یا می‌توان خود به این تجربه دست پیدا کرد و یا از تجربیات دیگران استفاده نمود. شکی در آن نیست که با داشتن یک راهنمای با تجربه، قدم‌های استوارتری را خواهی بر‌داشت، حال کتابی در دسترس شما می‌باشد که نقش همان راهنمای با تجربه را ایفا خواهد کرد، پس برای خواندن این کتاب از دیگران پیشی بگیرید.

نویسندگان کتاب ساده سازی کسب و کار، گرِگ لاک وود و ریچارد کوچ به این نتیجه رسیدند که ساده سازی باید منجر به موفقیت فوق العاده‌ای شود، بهترین راه برای نشان دادن ساده کردن و روش شناسایی انجام آن، می‌تواند مطالعات موردی موفق‌ترین ساده سازان طی صد سال گذشته و بررسی آن‌ها باشد. این کار، آسان‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتند. مطالعات فراوانی برای آن‌ها در این خصوص مهیا بود که از گذشته‌های خیلی دور تا مطالعات اخیر را شامل می‌شد. با این تحقیقات، توانستند حقیقت رمز واقعی ساده سازی را آشکار کنند.

گزیده کتاب ساده سازی کسب و کار

قیمت ساده سازی شده، یا طرح ساده سازی شده؟ مسئله این است!
در این جا چهار سوال وجود دارد که به شما در تصمیم گیری این که شما باید به کدام یک اکتفا کنید، کمک می‌کند:
1. طبق رفتار، فرهنگ، و سیاست هایی که شرکت شما طی می کند، فکر می‌کنید ساده سازی قیمت برای آن مناسب‌تر است یا ساده سازی طرح؟
2. آیا هم اکنون رقیبی دارید که هر دو نوع ساده سازی را به انحصار خود درآورده است؟
3. آیا قادر به مشاهده‌ی کلید باز کردن این موقعیت هستید؟
4. آیا برای اهدافی که در نظر دارید افراد مناسبی را نیز در شرکت خود دارید؟ اگر پاسخ منفی است، چه گونه می‌توانید آن ها را استخدام کنید؟

استراتژی کسب‌و‌کار، به خصوص زمانی که شامل مطالعات موردی از مدارس تجاری است، همیشه با سود درک شده نوشته می‌شود. این، شبیه به داستان یک فیلم قدیمی است که در آن افراد خوب و افراد بد به شدت تعریف می‌شوند: افراد خوب همیشه در راه حل وحشتناکی گرفتار می‌شوند، اما آن‌ها می‌دانند که چه کاری انجام می‌دهند و به نوعی پیروز می‌شوند، چراکه باید داستان به اوج خود برسد. اما تجارت، مانند این داستان نیست. افراد خوب اغلب نمی‌دانند چه می‌کنند. آن ها یک روش را امتحان می‌کنند، اگر دریابند که این روش موثر واقع نمی‌شود، سعی در یافتن راه‌حل دیگری می‌کنند و این کار را تا جایی که یکی از روش‌ها موثر واقع شود، ادامه می‌دهند.

صفحات کتاب :
۲۵۶
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۳۸۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
۵۷۵۷۷۲۳
شابک :
978-600-6524-38-2
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2500000

کتاب های مشابه ساده سازی کسب و کار