امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 51,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب متاپندار  

کتاب متاپندار نوشته حمید پورسلیمانی توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. تا جامعه‌ای یک‌صدا خواهان تغییر پیشرفت نباشد در آن جامعه هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

مدت‌هاست شاهد کج فرمانی‌ها، نافرمانی‌ها و انحراف از بسیاری اصول اصلی اداره و مدیریت کشور و جامعه از سوی مسئولین و مردم هستیم متأسفانه بدون اینکه به این موارد نگاه دقیق و اصلاح کننده‌ای باشد، سیر طریقت از پس انحراف روان است و بجای رسیدگی و حل موضوعات متعدد، مردم و مسئولین هر کدام به سهم خویش زخمی دیگر بر پیکر این راه اشتباه وارد می‌کنند. اینکه تا کجا قرار باشد چنین خط مشی بیماری ادامه یابد به اراده تصمیم گیرندگان ارشد کشور بستگی دارد.

متاپندار در اینجا به مفهوم اندیشه و توصیه‌های فراتر از شرایط فعلی، برای بهبود کلی اوضاع در تمام امور است. در کتاب جاری، مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، کند و کاش شده و متاایده‌هایی که حق مالکیت آن‌ها برای مولف محفوظ می‌باشد، جهت اصلاح امور بیان شده است. امید که مورد توجه خوانندگان قرار گیرد. 

برشی از کتاب متاپندار

متأسفانه در ایران در زمینه صنایع و معادن بسیار بد عمل شده است و به بهانه خصوصی سازی اکثر معادن و صنایع بزرگ تبدیلی، به افرادی واگذار شده که جز به افزایش ثروت خود به چیز دیگری فکر نمی‌کنند. باید بهره‌برداری از معادن و کارخانه‌جات وابسته به معادن به صورت ملی باشد و بخش خصوصی به عنوان سرمایه گذار فعالیت داشته باشد نه اینکه صفر تا صد معادن دست اشخاص سرمایه‌دار باشد و عایدی بیت‌المال از آن، فقط مبلغ ناچیز عوارض دولتی باشد.

صفحات کتاب :
‫۱۳۲
کنگره :
‭JC۳۷۵
دیویی :
۳۲۰/۹۵۵
کتابشناسی ملی :
۹۵۵۷۶۰۸
شابک :
978-622-310-597-5
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه متاپندار