امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 74,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
82,000
10%
ت 73,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب زنان عنکبوتی، روایتگر یک پرونده امنیتی، نوشته‌ی نرجس شکوریان فرد می‌باشد و توسط انتشارات عهد مانا منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است. این کتاب در مورد برخی اتفاقاتی است که در فضای مجازی برای دختران رخ می‌دهد که نهایتا منجر به سو استفاده از آنان می‌شود.

معرفی کتاب زنان عنکبوتی

رمان های امنیتی یک از پرطرفدارترین رمان های حال حاضر است، خصوصا اگر با واقعیت گره خورده باشند. کتاب زنان عنکبوتی یکی از این کتاب هاست که یک پرونده امنیتی را به صورت داستان و رمان برای خواننده جذاب کرده است.
این داستان بر اساس یک پرونده ی واقعی نوشته شده است، اما اسامی شخصیت ها و مکان ها به دلایل امنیتی واقعی نیست و هرگونه تشابه اسمی تصادفی است!

کتاب زنان عنکبوتی خلاصه

روند داستان کتاب رنان عنکبوتی برگرفته از یک پرئنده امنیتی است. یک گروه بهایی با هدف فریب دادن رنان و دختران از طریق  فضای مجازی، خصوصا اینستاگرام پوشش جعلی برای خود درست می کنند و از این طریق توانسته اند افراد زیادی را بفریبند و از آن ها سوءاستفاده کنند. این گروه بهایی با یکی از شبکه های خارج از کشور مرتبط بوده و برای اهدافی بزرگ از آن ها دستور می گرفته است. 
یکی از فریب خوردگان این گروه، چگونگی فریب خوردن خود را در کتاب زنان عنکبوتی روایت می کند و آن چه را که به او گذشته، نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقم خوردن چیزی که او تجربه کرده است را در قالب یک داستان تشریح می کند.

برشی از متن کتاب زنان عنکبوتی

- خانه ام را خیلی لوکس چیده بودم. سرویس مبل و چوب را از فرانسه سفارش دادم آمد. رنگش را خیلی دقت کردم که لایت باشد، پول زیادی پایش رفت اما خب همانی شد که می خواستم. بقیه وسایل خانه هم لوکس بود. برای تکمیل این ها صد روز وقت گذاشتم. خواب و آسایش نداشتم، هم کارم زیاد بود و هم باید این جا را آماده می کردم. تنها هم برای خرید نمی رفتم اما تنها نظر خودم مهم بود برای انتخاب و خرید.
آزاد شده بودم از قید خانواده و دلم می خواست که از زندگیم لذت ببرم. اون موقع برای وسایل چهارصد میلیون هزینه کردم و عاشقشون بودم. در کمدم رو که باز می کردید چشماتون برق می زد؛ ست لباس و کیف و کفش و کمربند بود همش. از کوچیکی عاشق این بودم که تک باشم، حالا این آرزوم برآورده شد. البته خب خیلی وقتا که پول کم می آوردم!
فقط فضای خونه کمی سرد بود. وسایل انگار طبعشان سرد باشد، روحم اذیت می شد. تا خرید می کردم شاد بودم اما بعدش پدر درآور بود. خیلی توی خونه نمی نشستم که بخوام غصه بخورم، همان شب های لعنتی تنهاییش، برای این که مثل قبر بشه و فشار بیاره بس بود. اما خب آدم یکی رو می خواد که همین وسایل رو استفاده کنه، خراب کنه، به هم بریزه و داد و قال کنه...
من پناه می بردم به خرید بیشتر، خب پول بیشتر می خواستم، پناه می بردم به کار. طراحی لباس و مزون که پول بیشتری داشت... عکسام که توی صفحات بالا میومد بوی پول می داد. یه بار یکی از بازیکنای فوتبال حسابم رو پر پول کرد، یه بارم یکی از بازیگرای سینما، یعنی کارگردان بود یه ماشین با کلیدش فرستاد دم خونمون! همینا من رو وسوسه می کرد که بیشتر ادامه بدم. یه احساس قدرت، رسیدن به شهرت... کم کم دیگه خودم استاد شده بودم... مزون زدم و با مزونا قرارداد بستم. فقط یکبارش صد میلیون دادن تا من لباسشون را پوشیدم!
البته اوائل اینطور نبود، باید پول هم می دادی تا بذارن لباسی رو بپوشی اما بعدش دیگر تو بودی که ناز می کردی. هرچند بعد از شلوغی کار، بد جور تنها می موندی با پولی که حسابت رو پر می کرد و باید خرج می شد... خودت بودی و پاساژهایی که زده بودن برای خرج کردن!
هم خوب بود و... هم مرگ!

خرید کتاب زنان عنکبوتی

نسخه چاپی کتاب زنان عنکبوتی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید.

کتاب های نرجس شکوریان فرد

نرجس شکوریان فرد کتاب های زیادی را نوشته است، از این کتاب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که امکان خرید آن ها در فراکتاب برای علاقه مندان فراهم می باشد:
کتاب شطرنج باز، کتاب عبدالمهدی، کتاب از کدام سو، کتاب سیاه صورت، کتاب راز تنهایی، کتاب میر و علمدار و ...

قیمت کتاب زنان عنکبوتی

جهت اطلاع از قیمت کتاب زنان عنکبوتی به دو صورت چاپی و الکترنیکی می توانید به سایت و یا نرم افزار فراکتاب مراجعه کنید. 

دانلود کتاب زنان عنکبوتی

pdf کتاب زنان عنکبوتی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس در کتابخوان فراکتاب آن را مطالعه کنید.

دانلود کتاب زنان عنکبوتی

مشخصات کتاب زنان عنکبوتی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: عهد مانا
نویسنده: نرجس شکوریان فرد
تعداد صفحه: 240
موضوع: داستان ایرانی، رمان ایرانی
قالب: چاپی و الکترونیک

 

صفحات کتاب :
240
کنگره :
PIR8123
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
5963626
شابک :
978-622-6084-95-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه زنان عنکبوتی