امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 53,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 501 راز ثروت و موفقیت

اصول هوشمندانه اثبات شده که در  کتاب501 راز ثروت و موفقیت گردآوری شده است حاصل مطالعه، تحقیق و تجربیات نویسنده بوده و بخش‌هایی از لابه‌لای کتاب‌ها و بیانات و یا سخنرانی‌های بزرگان این علم(ثروت و موفقیت) برداشت شده است.

ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﯾﻦ ﮐﺘﺎب را در ﮐﻨﺎر ﮐﺘﺎبﻫﺎی  ارزﺷﻤﻨﺪ »ﭘﻮل، ﺛﺮوت ﺗﺎ ﻣﺜﺒﺖ  ﺑﯽﻧﻬﺎﯾﺖ« ﮐﻪ در دو ﺟﻠﺪ ﻧﮕﺎرش ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﺮای ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزی اﻓﺮاد
 ﻋﻼﻗﻪﻣﻨﺪ و ﻣﺸﺘﺎق، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاراران ،ﻣﺪﯾﺮان ﺷﺮﮐﺖﻫﺎ ،ﺟﻮاﻧﺎن، دانشجویان و به‌طور کلی تمام افرادی که طالب تغییر وضعیت هستند توصیه می‌گردد.

 گزیده کتاب501 راز ثروت و موفقیت

 انسان‌های ثروتمند در آینده زندگی می‌کنند

افرادی که ثروتمند هستند به‌هیچ‌وجه پیشگو و جادوگر نیسند که بتوانند آینده را پیش‌گویی کنند و درست مثل هر انسان دیگر عادی و معمولی هستند. تنها تفاوت ویژه آن‌ها، پیش‌بینی روندهای آینده است. برای مثال استیو جابز قبل از اینکه مردم خودشان بدانند در آینده چه می‌خواهند خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها را پیش‌بینی و برآورده می‌کرد. وقتی در مورد تولید ثروت صحبت می‌کنیم بهترین عادتی که باید هر روز آن را تمرین کنیم، پیش‌بینی چالش‌هایی است که آینده به‌عنوان فرصت‌هایی ناب در اختیار ما خواهد گذاشت. وارن بافت معتقد بود« امروز یک‌نفر در سایه نشسته است چون دیگری مدت‌ها پیش درختی کاشته است.» 

افراد ثروتمند متخصص برون‌سپاری یعنی واگذار کردن کارها و وظایف برای آن‌ها به دیگران هستند.

یکی از نکات تاثیر گذار بر روند تولید ثروت، مدیریت زمان و استفاده از قدرت کار کردن دیگران به نفع شما و یا کسب و کارتان می‌باشد.

صفحات کتاب :
200
کنگره :
PN6084
دیویی :
808/882
کتابشناسی ملی :
7595584
شابک :
978-622-7611-67-0
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه 501 راز ثروت و موفقیت