انتشارات کتاب جمکران (وابسته به مسجد مقدس جمکران)

انتشارات کتاب جمکران بیشتر ناشر کتاب‌هایی با زمینه مذهبی و مهدویت می‌باشد مرکز این انتشارات در قم است.

معرفی انتشارات کتاب جمکران

«کتاب جمکران» وابسته به «مسجد مقدس جمکران» ناشری عمومی است که مأموریت اصلی خود را نشر محتوای معتبر در حوزۀ مهدویت می‌شناسد. همسو با نشر تراث مهدوی و معارف اسلامی، حضور فعالانه در حوزۀ ادبیات داستانی و روایت، ادبیات کودک‌ونوجوان و ادبیات پایداری از مأموریت‌های کتاب جمکران است.

انتشارات جمکران کتاب کودک

انتشارات جمکران برای کودک و نوجوان نیز کتب بسیار متنوع و مفیدی تهیه دیده است از جمله این کتاب ها: در انتظار بهار(مجموعه ۱۰ جلدی)، جادو پرست، یتیم غوره، حسنا و ملکه های رنگی، نشان سبز، پاک کن جادویی و… نام برد.

پرفروش ترین کتاب انتشارات جمکران

پرفروش های «معارفی-پژوهشی» عبارتند از: کتاب «شصت پرسش اعتقادی» که به سوالات اساسی کودکان در زمینه مسائل اعتقادی پاسخ می گوید. کتاب «برشانه های اقیانوس» که شرحی نوین، ادیبانه و روان از نهج البلاغه و متناسب با مخاطب جوان در پنج جلد، است.
پرفروش های ادبیات داستانی، نیز عبارتند از: «فاطمه علی است»، مجموعه داستان های کوتاهی از سبک زندگی علی(ع) و حضرت زهرا(س).
«بی‌نام پدر»، «آسید علی آقا» و «طاووس مستور» نیز از دیگر پرفروش های ادبیات داستانی هستند.
از پرفروش های آثار کودک و نوجوان نیز می توان به «حاج قاسم و پرواز نقاشی ها»، «نبرد خندق»، «قصه های نقلی»، «قصه خوبان»، «باغ طوطی»، «محمدجواد و شمشیر ایلیا» و «جایزه دخترانه» اشاره کرد.

سایت کتاب جمکران

نشانی سایت کتاب جمکران به قرار زیر است:
کتاب جمکرانhttps://ketabejamkaran.irکتاب جمکران

شماره انتشارات کتاب جمکران

ایران، شهر مقدس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، فروشگاه انتشارات کتاب جمکران –
شماره ثابت: 02537842131 – شماره همراه: 09192552030


نمایندگی انتشارات جمکران در تهران

فروشگاه ها و مراکز پخش سراسر کشور؛ تهران، پاتوق کتاب، شهرک شهید محلاتی، خیابان امام علی(ع) – جنب مسجد امیرالمومنین علیه السلام, 9022051935, 021-22458806

بیشتر