امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
با توجه به چندین سال سابقه تدریس ADO.Net و شناخت نیاز دانشجویان و مهندسین ایرانی، بر آن شدم تا کتاب پیش روی را به رشته تحریر درآوردم تا به کمک سادگی کلام و تصاویر موجود در آن، اصول اولیه کار با بان کهای اطلاعاتی را آموزش دهم تا به نوعی، نیازهای این طیف از کاربران مرتفع گردد.
شاید بتوان گفت برای نخستین بار در ایران به یاری انتشارات پندار پارس، اقدام به ارائه ویدئوهای آموزشی Net . به همراه کتاب نموده ایم. به این معنا که کاربر، افزون بر خواندن کتاب و همراه داشتن آن ب هعنوان یک مرجع برای مراجعات بعدی، می تواند از ویدئوهای آموزشی نیز بهر هبرداری نماید تا اثربخشی یادگیری، دوچندان گردد.
به ندرت کتابی تألیفی در زمینه ADO خواهید یافت که هر دو زبان # C و VB.net را پوشش داده باشد. این کار موجب می گردد کاربران مبتدی که از صفر شروع به کار با ADO می کنند بتوانند یک زبان را به دلخواه برگزیده و یا با هردو زبان آشنا شوند. کاربرانی که پی شتر با یکی از این دو زبان آشنا بود هاند نیز قادر به خواندن قسمت موردنظر و شناخت چگونگی کدنویسی در زبان دیگر خواهند بود. در پیوست این کتاب، تمامی Connection String های موجود برای تمامی بانک های اطلاعاتی گنجانده شده تا کاربران هر بانک اطلاعاتی بتوانند از آن به عنوان مرجعی در محل کار یا منزل خود استفاده نمایند.
به تجربه ثابت گردیده که مشکل عمده ی اغلب کاربران حین تحویل برنامه نهایی به استفاد هکننده، ارائه نسخه Setup برنامه ب ههمراه دیتابیس آن به شکل ی کجاست. به همین دلیل، در یک فصل مجزابه نحوه ساخت Setup برای برنامه، به همراه بانک اطلاعاتی جهت ارائه به کاربر نهایی پرداخته ایم.
کتابشناسی ملی :
2276246
شابک :
978-964-2989-60-7
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
321
کنگره :
‫‬‭QA76/9 /پ2‫‬‭ب24 1390
دیویی :
‫‬‭005/7585‬

کتاب های مشابه آموزش کاربردی ADO.NET در#C و VB. NET