نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش

کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش اثر کن لنگدان، برای تمام کسانی نوشته شده است که در کسب و کار خود با فروش سر و کار دارند، یعنی تمام افرادی که در عرصۀ تجارت فعال هستند. این کتاب به افرادی که باید پیشنهادها و عملکردهایشان را در اختیار مافوق ها و زیردستان خود قرار دهند و همچنین به فروشندگان حرفه ای تمام وقت کمک خواهد کرد.

کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش (Greatest Sales Ideas Of All Time) طرز کار و طرز فکر شما را در تمام موارد، و از همه مهم تر عملکرد فروش شما را بهبود خواهد بخشید، به این معنا که در کسب موافقت مردم نسبت به موقعیت خود و انجام کارهایی که ترجیح می دهید، خواه با گرفتن ترفیع و خواه کسب دستور، موفق تر خواهید بود. علاوه بر این، توانایی شما در بزرگ کردن فرزندانتان و یافتن روش زندگی در قالب خانواده و اجتماع را نیز بهبود خواهد بخشید.

اگر می خواهید به مشتریان خود توجه کنید و بدین ترتیب محصولات و خدمات بسیاری به آنان بفروشید، باید برای شناخت نیازهای واقعی آنان، نه نیازهایی که شما تصور می کنید دارند، زمان و انرژی صرف کنید، اگر چه باید این نیازها را نیز بشناسید. برآورده کردن این نیازها، در عمل شیوۀ حفظ روابط درازمدت دو جانبۀ مفید با مشتریان است و این، کار دشواری است. دلیل سختی آن بیش از هر چیز این است که در اینجا دو نوع نیاز دخیل است: چیزهایی که سازمان برای رسیدن به اهدافش به آن ها نیاز دارد و چیزهایی که مدیران برای ارتقای حرفۀ خود یا بهتر کردن زندگی و آسوده کردن خیال خود به آن ها نیاز دارند.

گزیده کتاب 100 پیشنهاد برتر فروش

به عنوان فروشنده ای که روی شناخت مشتری خود و همچنین شناخت خود کار می کنید، گه گاه وقتی در مورد شغل و تخصص افراد دیگر بحث می کنید مانند این است که قصد دارید روی لایۀ نازکی از یخ اسکیت کنید. اعتماد به نفس داشته باشید. اغلب مردم خوشحال می شوند در مورد کاری که انجام می دهند و لغاتی که به کار می برند توضیح دهند.

علاوه بر این، برای این که احساس کنند شما کار آنان را درک می کنید، می توانید با کمی زیرکی و با احتمال ناکامی بسیار پایین، برای خشنود کردن ایشان سخاوتمندانه بهایی را بپردازید. به دقت از جمله های آنان یادداشت بردارید، کلمات ایشان را تصحیح کنید و اندیشه هایشان را تکرار کنید.

صفحات کتاب :
206
کنگره :
HF5438/25‏‫‬‮‭/ل9ص4 1388
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
1632633
شابک :
978-964-412-980-3‬
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه 100 پیشنهاد برتر فروش