امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
هدف شما به عنوان کسی که در کار فروش است، فروش هر چه بیشتر و کسب درآمد هرچه بیشتر است. آنطور که معلوم شده، تبدیل شدن به یک فروشنده ی فوق ستاره و ماندن در حد متوسط، به یک اندازه زمان می برد.

پس انتخاب با شما است. برایان تریسی در این برنامه 21 ایده از قوی ترین ایده هایی را که تا به حال برای تاثیرگذاری در فروش یافته با شما در میان می گذارد. وقتی شروع به استفاده از آن ها بکنید، به اوج رشته ی کاری تان خواهید رسید.

بریان تریسی در طول 20 سال گذشته بیش از 300 برنامه ی آموزشی دیداری و شنیداری تولید کرده است که برخی از آن ها به بیش از 24 زبان ترجمه شده اند و در بیش از 30 کشور مورد استفاده قرار می گیرند. برایان تریسی ارائه دهنده ی بهترین و پرفروش ترین برنامه های آموزش شنیداری در سراسر جهان می باشد. برنامه های آموزشی تصویری برایان تریسی توسط بزرگترین شرکت های آمریکا و اروپا استفاده می شوند.

برایان تریسی نویسنده ی بیش از 40 کتاب پرفروش می باشد که امروزه توسط سرشناس ترین مؤسسات انتشاراتی سراسر دنیا به چاپ می رسد. در حال حاضر،برایان تریسی به عنوان سخنران و آموزش دهنده ای حرفه ای شناخته می شود و سالانه بیش از 250/000 نفر را در ایالات متحده، کانادا، اروپا، استرالیا، آسیا و خاورمیانه خطاب قرار میدهد.
صفحات کتاب :
45

کتاب های مشابه فوق ستاره فروش شوید