امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,900
خرید چاپی
249,900
14%
ت 214,914

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

با خواندن کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سوال می برید. این کتاب تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیر عامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمان ها ارائه می دهد. علاوه بر ارائه نسخه چاپی امکان دانلود کتاب از خوب به عالی pdf در فراکتاب فراهم شده است.

معرفی کتاب از خوب به عالی

با خواندن کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سوال می برید. این کتاب تعاریفی جدید از واژه هایی چون مدیر عامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمان ها ارائه می دهد.

در کتاب از خوب به عالی (Good To Great) می فهمیم که متوسط بودن برای موفق بودن کافی نیست بلکه خوب بودن و حرکت به سوی عالی شدن، کلید موفقیت است. اگر به دنبال مطالعه ای علمی و جذاب برای شناخت عواملی هستید که شرکت های ابرقدرت امروز شکل داده اند، این کتاب را بخوانید.

شاید فکر کنید کتاب ار خوب به عالی نوشتۀ جیم کالینز (James C. Collinse) یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب و کار است؛ اما این کتاب راز رسیدن به عالی ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می آموزد. این کتاب به شما یاد می دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

 کتاب از خوب به عالی، که براساس تحقیقات دقیق و با قلمی عالی نوشته شده است، بیشتر اصول مدیریتی فعلی را زیر سؤال می برد و سبک مدیریتی مقتدرانه، بهره گیری از فناوری های روز و فعالیت هایی چون ادغام و تصاحب شرکت ها را به چالش می کشد و خواننده را با دنیایی جدید و بدیع از اصول مدیریت آشنا می کند و به سوی عالی بودن سوق می دهد.

متن کتاب

شرکت های از خوب به عالی که از همان ابتدای کار موفق عمل کردند، بسیار کم بودند. دلیلش تا حد زیادی این بود که آن ها به رشد و موفقیت خود واکنشی نادرست داشتند. موفقیت کارآفرینانه مستلزم خلاقیت، قدرت تجسم و جسارت در حوزه های بدیع و ناشناخته و شور و اشتیاقی بی اندازه است. وقتی شرکتی رشد می کند و ابعاد پیچیده تری می یابد، به تدریج از مسیر موفقیت خود منحرف می شود و افراد جدید، مشتریان جدید، سفارشات جدید و محصولات جدید ذهنش را مشغول می کند.

با این همه آشفتگی، آن چیزهایی که روزی بسیار دوست داشتنی و مطلوب بود اکنون به هدفی ناهماهنگ و در هم ریخته تبدیل می شود. نبود برنامه ریزی، نبود نظم مالی، نبود سیستم و هر گونه انضباط و مقررات، تعادل و ثبات سازمان را از بین می برد و مشکلات در همه حوزه ها از جمله مسائل مربوط به مشتری ها، گردش مالی و برنامه ها ظاهر می شود.

دانلود کتاب از خوب به عالی pdf

نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

صفحات کتاب :
350
کنگره :
HD57/7‏‫‭/ک25‮الف‬4 1396
دیویی :
658
کتابشناسی ملی :
4818233
شابک :
978-964-236-864-8
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه از خوب به عالی