امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مربی برتر

کتاب مربی برتر (ده راز متحول کردن زندگی هر شخص) به قلم مایکل نیل، یکی از بهترین کتاب های خود یاری و یک راهنمای تمام عیار برای کمک به شما برای به فعل درآوردن افکارتان و رسیدن به نتایج دلخواهتان است.

موفقیت امری شخصی است که تعریف آن تا حدودی امکان پذیر نیست. ولی زمانی که به آن دست پیدا کنیم، هر چه که باشد آن را خواهیم شناخت. خوشبختانه، از بین ما تعداد کمی از افراد قدرت دادن هدیه ای که ما را متحول کند، دارند. مایکل نیل (Michael Neill) چنین شخصی است. موفقیت او یاد دادن روش هایی است که باعث موفقیت می شوند و همین باعث شده لقب مربی برتر را به خود اختصاص دهد.

نویسنده ی کتاب مربی برتر، مربی ای با نگاهی مانند اشعه ی ایکس است، به طوری که قادر است از درون تان، قلب شما را ببیند و کارهایی را که برای زندگی بهتر باید انجام بدهید به شما آموزش بدهد. این کتاب خیلی روشن، شفاف و ساده نوشته شده است و می تواند منبع الهامی برای هزاران نفر باشد.

اندی فولر برنده ی جایزه ی امی و سازنده ی جلوه های ویژه در فیلم زندگی و مرگ پیتر سلرز درباره ی این کتاب می گوید: «مایکل نیل در این کتاب تئوری و عمل را مخلوط کرده و هدیه ای نایاب برای خواندن لذت بخش به صورت مفید ارائه داده است. چه شما به مربی گری علاقه داشته باشید، تحت نظر مربی باشید یا فقط به گذران زندگی فکر کنید و به آن لبخند بزنید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می کنم.»

در کتاب ساده و پر محتوای مربی برتر: ده راز متحول کردن زندگی هر شخص (Supercoach: 10 secrets to transform anyone's life)، نویسنده به شما حس ساده زیستی و لذت بردن و چگونگی روبه رو شدن با چالش ها را نشان می دهد تا تغییرات عمیق و پایداری را در زندگی تان در ارتباط با افرادی که با آن ها زندگی یا کار می کنید، ایجاد کنید.

جملات برگزیده کتاب مربی برتر

- بهترین راه برای پیش بینی آینده، خلق آن است

- شما همواره تمایل دارید چیزی را ببینید که به دنبالش هستید.

- هیچ گاه بدن یک فرد را برای آن که لباس اندازه ی تنش شود، نبرید.

- اگر به راستی دنبال به دست آوردن چیزی هستید که می خواهید، همواره راهی برای خلق آن وجود دارد.

- شما چیزی را که در زندگی تقاضا می کنید دریافت نمی کنید بلکه چیزی را که پیرامون آن مذاکره می کنید، به دست می آورید.

- یک انباردار هدفمند به من بدهید تا به شما مردی که تاریخ ساز خواهد شد، بدهم. مردی بدون هدف به من بدهید تا به شما یک انباردار بدهم.

گزیده کتاب مربی برتر 

در سطحی از خودآگاهی، مسیر خوشحالی بیشتر این طور تعریف شده است که شغل خوب، پول زیاد، همسر و خانه ی خوبی داشته باشیم. اما متوجه می شویم با این که تعداد زیادی از افراد تمام این موارد را دارند ولی در درون خود هنوز احساس تیره روزی می کنند. بنابراین وقتی عمیق تر کنکاش می کنیم متوجه می شویم که داشته های ما باعث خوشحالی یا ناراحتی ما نمی شوند بلکه اقدامات و اعمال ماست که ما را خوشحال یا غمگین می کنند. 

اگر کارهای صحیح انجام بدهید درباره ی خودتان احساس خوبی دارید و اگر کار اشتباهی انجام بدهید در این صورت همیشه وجدان شما عذابتان می دهد. مشکل اینجاست که بیشتر ما متوجه شده ایم به طور معمول اتفاقات خوب برای افراد بد می افتد و اتفاقات بد برای افراد خوب. و با این که ممکن است فکر کنیم "انجام کارهای خوب" باعث پاداش گرفتن می شود، اما این طور نگاه کردن به زندگی عادلانه و منصفانه به نظر نمی رسد.

افکاری شبیه به این، بسیاری افراد را سوق می دهد که در مسیر داخلی خوشحالی، خوشی و سلامت را پیگیری کنند، و ما به سرعت آن را مشاهده می کنیم. همان طور که در فصل اول بحث کردیم، خود اتفاق نیست که باعث به ئوجود آمدن احساس در ما می شود، بلکه فکری که درباره ی اتفاق می کنیم، احساس و تجربه ی ما را مشخص می کند. بنابراین شروع می کنیم به تجربه ی امور شبیه به اظهارات و تفکرات مثبت، بی شک اگر فقط روند فکرهایی را که به مغزمان خطور می کند کنترل کنیم، در این صورت کلید زندگی شاد مادام العمر را پیدا کرده ایم.

صفحات کتاب :
319
کنگره :
BF637‭‬ ‭/خ9‏‫‭ن87 1393
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3164798
شابک :
‏‫‭978-964-236-444-2
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه مربی برتر