امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گواهی دل

لورا دی در کتاب گواهی دل: چگونه از الهام قلبی خود استفاده کنیم؟، از طریق برنامۀ گام به گام، از طریق خود افراد و نمونه های واقعی، به شما نشان می دهد چگونه قدرت عظیم ذهن خود را آشکار کنید.

انتخاب کتاب گواهی دل نشان می دهد که علاقه مند تقویت قوه ی شهودی خود هستید. اما قبل از هر چیز باید بگویم که این کار به صبر و حوصله و تمرین نیاز دارد. می دانید که تمرین مادر مهارت است. اگر خواهان موفقیت در این زمینه هستید باید با صبر و بردباری کتاب گواهی دل: چگونه از الهام قلبی خود استفاده کنیم (Practical intuition: how to harness the power of your instinct and make it work for you) را مطالعه کنید و تمرینات آن را طبق شرایط اعلام شده با تمرکز انجام دهید. در ضمن بدون انجام تمرینات و یادداشت سؤالات و برداشت ها یا ضبط آن ها فهم و درک کتاب و استفاده ی عملی از آن غیر ممکن است.

شما می توانید با استفاده و به کارگیری مداوم از حس شهودی از طریق تمرین آن را قوی کنید، نه با مطالعه کردن درباره ی آن. به یک بار خواندن این کتاب بسنده نکنید. ممکن است، در اواسط کتاب دچار سردرگمی یا گیجی شوید اما اگر اندکی حوصله به خرج دهید راه بر شما هموار خواهد شد. در بعضی موارد انجام تمریناتی از شما خواسته شده که در آن لحظه درک منظور آن عملی نیست زیرا در فصول بعد به آن ها پرداخته شده است و تأثیر و نتیجه ی آن را بعداً مشاهده خواهیم نمود.

در فصول ابتدایی 3 سؤال مهم را باید از خود بپرسید و در دفترچه یادداشت کنید در غیر این صورت درک و فهم کتاب برای شما مشکل خواهد بود، زیرا این کتاب عملی است. قبل از شروع مطالعه و تمرین فصول کتاب توضیحی کوتاه درباره ی شهود می دهم تا بیشتر با مفهوم و کاربرد آن آشنا شوید. شهود، اشراق، شَم: یک اصطلاح ادبی و روان شناختی بدون تعریف با مفهوم عملی دقیق است. این اصطلاح به نوع خاصی از ادراک و ارزیابی عینی واقعیت اطلاق می شود. شهود از این نظر با پیش نگری و درک هشیارانه و قضاوت تفاوت دارد که به شدت در حافظه ی ناخودآگاه را که در گذشته تشکیل یافته و در زمان حال استفاده می شود، تغذیه می کند. چون هر کسی بدون آموزش قبلی فردی شهودی است، تنها از وجود این موضوع و نحوه ی عملکرد آن بی اطلاع است. باز هم تکرار و تأکید می کنم بدون استفاده از دفترچه یادداشت یا ضبط صوت یا نفر سوم محال است موفق شوید، فقط به حافظه ی خود متکی نباشید.

لورا دی (Laura Day) به خوانندگان کتاب گواهی دل کمک می کند تا با بخش های گم شده یا فراموش شده ی خود ارتباط مجدد برقرار کنند. از صمیم قلب امیداورم که شما جوهر ه ی پنهان و مسیر عملکرد کامل دنیا را دوباره کشف کنید. خود را رها کنید و راهنمایی او را با ذهنی باز دنبال نمایید.

گزیده کتاب گواهی دل 

در این گونه مواقع الهام قلبی اعتبار و شهرتی دو جانبه دارد. حکمت قراردادی آن را به عنوان حالتی ناملموس، مرموز، غیرقابل اعتماد و خاص افکار و عقاید زنانه می داند. البته مردان هم در حدی مجاز، دارای شهود و حس ششم، «واکنش های باطنی» یا «حس کردن وقوع اتفاقات» یا «الهامات قلبی» هستند.

این ها همه افسانه و سوء تعبیر است. زنان بیشتر از مردان دارای حس شهودی نیستند. شاید چون تصور می شد که شهود و الهام قلبی روندی غیر منطقی است، آن را به زنان نسبت می دادند. در حالی که تفکر منطقی به عنوان افکار و عقاید خاص مغز مردان در نظر گرفته می شد. در حقیقت، کارهای سخت یا مشاغلی که به عنوان کار زنانه در نظر گرفته می شد نیاز به الهام قلبی و حس شهودی اندکی داشت.

کتابشناسی ملی :
1311762
شابک :
‏‫‭153/44‭
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫BF315/5‭‏‫‭/د9گ9 1389
دیویی :
‏‫‭153/44‭

کتاب های مشابه گواهی دل